امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۲۵:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تجدید میثاق کارکنان حفاظت محیط زیست استان با آرمان های شهدا در هفته محیط زیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد به همراه کارکنان این اداره همزمان با دومین روز از هفته محیط زیست با شعار محیط زیست محیط بان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور در گلزار شهدا با آرمان های امام و شهدا میثاقی دوباره بستند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره روابط عمومی و امو رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد – صبح امروز پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با دومین روز از آغاز هفته محیط زیست ، اسلام جاودان خرد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به همراه جمعی از کارکنان این اداره کل پس از قرائت زیارت عاشورا با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام یاسوج بار دیگر با امام خمینی (ره ) و آرمان های شهدا تجدید میثاقی دوباره داشتند.
براساس این گزارش جاودان خرد درحاشیه این برنامه گفت : تکریم شهدا نباید به روز یا هفته خاصی منحصر شود بلکه باید همیشه و در همه حال آنان را نظاره گر اعمال خود بدانیم زیرا هرآن چیزی که امروز به نحوی در اختیار ماست ماحصل خون شهدا و جانبازانی است که برای وجب به وجب این خاک بر زمین ریخته و نثار شده است.
وی خون شهدا را جریان ساز دانست و گفت: تا زمانیکه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور حاکم باشد کشور به سمت ذلت و خواری نخواهد رفت.

منتشر شده در :2023/06/10 - 01:06|شناسه خبر: 85189 100 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه