امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۴۵:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ ۳۱ خرداد آخرین مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جایزه ادبی یوسف

سرهنگ «آسمند»،گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جایزه ادبی یوسف (جشنواره داستان‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت)، ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ است و فراخوان این جشنواره تمدید نمی‌شود.

به گزارش راه ملت؛ سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جایزه ادبی یوسف (داستان‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت)، ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ است و این فراخوان تمدید نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف در دو بخش بزرگسال و نوجوان و یک بخش ویژه برگزار می‌شود، افزود: در بخش‌های بزرگسال و نوجوان موضوع اصلی داستان ارسالی باید حوزه دفاع مقدس و رزمندگان اسلام باشد، ضمن اینکه داستان بخش نوجوان باید طبق معیار‌های داستان نوجوان و برای این گروه سنی نوشته شده باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع بخش ویژه دوازدهمین جایزه ادبی یوسف نیز «وحدت ملی، ایران قوی» است که موضوع و مضمون داستان ارسالی در این بخش باید با توجه به این شعار باشد.

آسمند خاطرنشان کرد: حجم اثر ارسالی به دوازدهمین جایزه ادبی یوسف نباید بیشتر از چهار هزار کلمه باشد و علاوه بر این، داستان‌های ارسالی باید قبلاً در کتاب مستقل یا مشترک یا نشریه‌ای منتشر نشده باشد و با توجه به ثبت آثار در دبیرخانه مرکزی، نویسندگان فقط می‌توانند در یک استان شرکت کنند و در صورت شرکت در استان‌‌های مختلف، از داوری کنار گذاشته می‌شوند.

وی عنوان کرد: آثار باید به صورت تایپی در قالب فایل word ارسال شود و لازم است نام، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس در انتهای داستان ارسالی درج شده باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: محدودیتی از نظر تعداد برای ارسال آثار وجود ندارد و توجه به ویژگی‌های بومی هر استان، پرداختن به حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان هر استان در عملیات‌ها و یگان‌های آن استان یا عوارض و تبعات این حماسه‌آفرینی در استان، شخصیت‌های شناخته‌ شده دفاع مقدس استان و استفاده از زبان و گویش‌های محلی، امتیاز ویژه خواهد داشت.

آسمند متذکر شد: داستان‌های منتخب در استان، برای انتخاب آثار برتر در بخش ملی به دبیرخانه ملی جایزه ارسال خواهد شد و در بخش ملی جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: جایزه نفر اول جشنواره در هر بخش ۱۵۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر و تندیس، جایزه نفر دوم در هر بخش ۱۲۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر و تندیس و جایزه نفر سوم در هر بخش ۱۰۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ به دبیرخانه جشنواره به آدرس یاسوج، خیابان شاهد ۱۱، پلاک ۸، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و یا از طریق پیام‌رسان‌های «ایتا»، «سروش» و «بله» به شماره ۰۹۲۱۶۷۳۰۷۳۶ ارسال کنند.

منتشر شده در :2023/06/13 - 09:06|شناسه خبر: 85285 126 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه