امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۵۲:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ ایمن‌سازی محدوده تنگ کناره تا پاسگاه پلیس راه یاسوج – شیراز

عملیات اجرایی پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور یاسوج – شیراز ( محدوده تنگ کناره) توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد، در مراحل پایانی است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد؛ عملیات اجرایی پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور یاسوج – شیراز ( محدوده تنگ کناره) توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد، در مراحل پایانی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد طول پروژه را ۳۱۰۰ متر اعلام کرد و افزود: سطح خرابی رویه آسفالتی به علت نمک پاشی و ضربه های حاصل از وسائط نقلیه سنگین در حد فاصل تقاطع غیر همسطح شهید امیر حسن زاده تا پاسگاه پلیس راه یاسوج – شیراز که بخش اعظمی از این محور دچار حرکت، رانش، برآمدگی و ایجاد حفره شده بود، ما را مصمم به اجرای این روکش نمود.

عابد محمدی مبلغ پیمان را ۴/۸ میلیارد تومان اعلام و خاطر نشان کرد: مدت پیمان ۵ ماه و پروژه دارای درصد پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد است که این رضایتمندی ما را در این نقطه به همراه دارد که در خدمت مردم قرار خواهد گرفت.

محمدی افزود: ۲۰۰۰ متر روکش بیندر، ۲۸۰۰ متر قیر پاشی، مشخصات فنی پروژه است که این عملیات شامل محدوده تقاطع غیر همسطح، رمپ ورودی به سمت شیراز و پاسگاه پلیس راه یاسوج – شیراز می باشد که دارای ترافیک سنگین در این معبر هستیم.

وی یادآور شد: با استقرار ماشین آلات فعال شامل یک دستگاه فنیشر، دو دستگاه غلطک، یک دستگاه قیرپاش، یک دستگاه گریدر و هشت دستگاه کامیون در این پروژه فعال است.

منتشر شده در :2023/07/31 - 02:07|شناسه خبر: 86431 113 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه