امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۲۹:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: ۹۶۵ میلیارد تومان برای ساخت مدارس و رفع مشکلات مدارس به استان اختصاص یافت/نقد منصفانه را با آغوش باز می‌پذیریم

مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد،گفت: از خبرنگاران می‌خواهیم آموزش و پرورش را نقد کنند و نقد منصفانه را با آغوش گرم می‌پذیریم.

به گزارش راه ملت از یاسوج، حسنعلی عزتخواه مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه روایت «جهاد تبیین» از حماسه عاشورا شروع شد، اظهار داشت: امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) با روشنگری‌های خود، از انحراف واقعه عاشورا به خوبی جلوگیری کردند و اگر غدیر هم خبرنگاران خبره‌ای داشت شاید مسیر دیگری را می‌پیمود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران راهنمای جامعه به سمت تمدن عقلایی هستند و تمدن عقلایی از واقعیت‌ها ریشه می‌گیرد، افزود: یک خبرنگار خبره باید مرزشناس باشد و به شاخص‌ها توجه کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه خبرنگار خوب باید راه را از چاه به خوبی تشخیص دهد و بتواند مسیر را برای جامعه به خوبی مشخص کند، گفت: خبرنگاری که به جای آب، سراب را نشان می‌دهد خود در سراب باقی خواهد ماند.

عزتخواه با بیان اینکه خبرنگار خوب باید زنگ هشدار را در جامعه به صدا درآورد، ابراز داشت: خبرنگاران آیینه جامعه هستند که باید تصویر را با واقعیت نشان دهند و چنین خبرنگارانی موفق هستند.

وی تأکید کرد: خبرنگار همسایه دیوار به دیوار واژه‌هایی چون آگاهی، حقیقت، روشنگری و بصیرت است و لازم است برخی افراد با قلم‌زدن‌های مغرضانه و ناامیدکننده، به این واژه‌های خوب خیانت نکنند.

مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: از خبرنگاران می‌خواهیم آموزش و پرورش را نقد کنند و نقد منصفانه را با آغوش گرم می‌پذیریم.

عزتخواه با بیان اینکه آموزش و پرورش بدون کمک سایر دستگاه‌ها ره به جایی نمی‌برد، خاطرنشان کرد: ۹۶۵ میلیارد تومان برای ساخت مدارس و رفع مشکلات مدارس به استان اختصاص یافته است.

منتشر شده در :2023/08/12 - 12:08|شناسه خبر: 86774 104 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه