امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۲۸:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد،مطرح کرد : تجلیل از دو کارآفرین برتر استان در آئین کشوری معرفی برترین واحدهای تولیدی و صنایع کوچک کشور

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افرود : مراسم گرامیداشت روز صنایع کوچک با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، تعدادی از استاندران، روسای سازمان‌های صنعت معدن و تجارت استانها، نمایندگان مجلس و تولیدکنندگان و فعالان صنعتی در تهران برگزار می شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، سهیل مرادی نژاد گفت : به مناسبت فرارسیدن ۲۱ مرداد «روز حمایت از صنایع کوچک»، در مراسمی برترین واحدهای تولیدی و کارآفرینان موفق صنایع کوچک کشور بصورت متمرکز معرفی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افرود : مراسم گرامیداشت روز صنایع کوچک با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، تعدادی از استاندران، روسای سازمان‌های صنعت معدن و تجارت استانها، نمایندگان مجلس و تولیدکنندگان و فعالان صنعتی در تهران برگزار می شود .
مرادی نژاد در ادامه گفت : در این مراسم از برترین های بخشهای متنوع صنعت، اعم از طرحهای صنعتی برتر، واحدهای تولیدی و دانش بنیان برتر ، بانوان و کارآفرینان برتر و… معرفی و تجلیل می شوند .
وی با اشاره به تلاشهای صورت گرفته شرکت استانی برای حضور واحدهای برتر حائز شرایط استان در این آئین افزود : با پیگیریهای صورت گرفته از واحدهای تولیدی استان یک بانوی کارآفرین و یک واحد تولیدی دانش بنیان استان کهگیلویه و بویراحمد با احراز شرایط انتخاب شد و که این دو واحد برتر بعنوان نمایندگان استان در مراسم یاد شده معرفی و تجلیل خواهند شد.

منتشر شده در :2023/08/15 - 08:08|شناسه خبر: 86828 91 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه