امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۵۷:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تجلیل از آزادگان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد

هم زمان با ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، از آزادگان سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش راه ملت؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم آزادگان را قهرمانان مقاومت و پایداری توصیف کرد و گفت: صبر و مقاومت آزادگان در دوران اسارت، یک نبرد واقعی و جهاد تمام عیار بود و آزادگان ما این دوران را با عزت و افتخار به پایان رساندند و پیروزمندانه به میهن بازگشتند.

رسول چراغ سحر افزود: آزادگان سرافراز با شجاعت و مقاومت بی مانند خود، چهره جنایتکار دشمن و عزت و سربلندی ایرانیان را به جهانیان نشان دادند و سال ها در برابر سختی ها و شکنجه های دشمن مقاومت کردند و صحنه هایی باشکوه از فداکاری و عزت مردم این دیار را رقم زدند.

وی گفت: باید این رشادت ها و فداکاری ها به نسل جوان و نسل های اینده منتقل شود و این هم رسالت خود آزادگان عزیز و هم وظیفه ما در دوره کنونی است.

در این مراسم، آزادگان به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و هم چنین دوران اسارت در اردوگاه های دشمن پرداختند و ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان را عامل سربلندی آزادگان و ناامیدی دشمن در رسیدن به اهداف خود بیان کردند.

منتشر شده در :2023/08/19 - 11:08|شناسه خبر: 87030 129 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه