امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۲۷:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری ۳۴ هزار نفر ساعت دوره‌های تربیت و تعالی رفتار برای کارکنان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد/آموزش ۷۴ حافظ قرآن

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد،گفت: سال گذشته ۳۴ هزار نفر ساعت دوره‌های تربیت و تعالی رفتار برای کارکنان استان برگزار شد.

به گزارش راه ملت؛ نشست تعاملی مسوولان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان با اصحاب رسانه و مدیران نمایندگی خبرگزاری‌های در استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید کرم‌الله هاتفی‌مقدم معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان در این نشست با بیان اینکه پیام‌رسانی کار پیامبران و حضرت جبرئیل (ع) بود، اظهار داشت: پیام‌رسانی ابتدایی‌ترین کار مقدس است.

وی رسالت خبرنگاران را نیز پیام‌رسانی در راستای آگاهی‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم برشمرد و گفت: بدون شک خبرنگاران باید مراقبت کنند تا اخبار را در نهایت دقت به مردم اطلاع‌رسانی کنند و با اخبار نامعتبر موجب جریحه‌دار کردن افکار عمومی نشوند.

این مقام مسوول،بیان کرد: امید است شاهد استمرار این نشست‌ها و تعامل بیش از پیش با اصحاب رسانه و قلم باشیم.

هاتفی‌مقدم با تاکید بر گستردگی وظایف و خدمات و همچنین گستره جغرافیایی نیروی انتظامی، گفت: هیچ ارگانی به اندازه این نهاد خوراک خبری ندارد و نیازمند تولید محتوای به روز است.

این مقام مسوول با بیان اینکه بیش از ۱۴۰ وظیفه برای سازمان انتظامی پیش‌بینی شده است، ابراز کرد: امسال ۱۰ کاروان زیارتی از استان در قالب ۵۰۰ نفر به عتبات عالیات اعزام شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۴ هزار نفر ساعت دوره‌های تربیت و تعالی رفتار برای کارکنان استان برگزار شد، عنوان کرد: بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی در شهرستان‌های مختلف استان به صورت مستمر برگزار می‌شود.

این مقام مسوول در بخش دیگری از صحبت‌هایش با تاکید بر اینکه مهارت‌آموزی در دستور کار این نهاد قرار دارد، بیان کرد: ۹۰ درصد سربازان مشغول در این حوزه باید مهارت‌ لازم را کسب کرده و بعد از دریافت و صدور گواهی‌نامه معتبر به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند.

وی خواستار هماهنگی در انتشار اخبار با مجموعه انتظامی شد و تاکید کرد: این مهم نه تنها موجب حفظ مرجعیت رسانه‌ای نیروی انتظامی می‌شود بلکه زمینه انتشار اخبار صحیح و معتبر را فراهم می‌کند.

این مسوول در پایان، بیان کرد:آموزش قرآن کریم در صدر برنامه‌های آموزشی حوزه ما قرار دارد و تاکنون ۷۴ نفر حافظ قرآن و ۷۰ نفر مربی و آموزش‌یار قرآن را پرورش دادیم.

منتشر شده در :2023/10/17 - 10:10|شناسه خبر: 88359 80 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه