امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۰۰:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر در دیدار با روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد :

روابط عمومی‌ها نقش مهمی در جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هوشمندانه دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: روابط عمومی ها نقش مهمی در جهاد تبیین و اطلاع رسانی هوشمندانه دارند.

به گزارش راه ملت؛ علی موحدی در دیدار با سید ولی موسوی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت ایام فاطمیه گفت: مسیر تعالی و پیشرفت جامعه از آموزش و پرورش می گذرد که بر مبنای سند تحول بنیادین همه نسبت به آموزش و پرورش جهت تحقق ماموریت‌هایش که همانا تربیت انسان در تراز انقلاب اسلامی است وظیفه دارند.

وی . نقش روابط عمومی ها در آموزش و پرورش را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و‌گفت: روابط عمومی ها در انعکاس خدمات نظام اسلامی ، معرفی فرهنگیان موفق .فداکار و ایثارگر و دانش آموزان خلاق و مستعد رسالت مهمی بر عهده دارند .

موحدی، ضمن تقدیر از تلاشهای اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان بوشهر در ارتباط مستمر با مجموعه آموزش و پرورش ، اولیا ،دانش آموزان و تعامل با رسانه‌ها گفت: همکاری و تقویت روابط عمومی در ابعاد مختلف از رویکردهای مهم آموزش و پرورش استان و شهرستانها و مناطق است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ، بر تعامل و تبادل تجربیات روابط عمومی آموزش و پرورش استانها برای پویایی عرصه اطلاع رسانی تاکید کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با ابراز خرسندی از این دیدار گفت: روابط عمومی آیینه تمام نمای هر سیستمی است که در عصر ارتباطات و فناوری نقش مهمی در اطلاع رسانی به هنگام ، به موقع و هوشمندانه برای اقناع سازی افکار عمومی دارد.
سید ولی موسوی از نگاه ویژه مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به حوزه روابط عمومی تقدیر کرد و‌گفت: روابط عمومی ها برای انجام رسالت ذاتی خود به نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات لازم دارند که تقویت روابط عمومی ها در استانها و شهرستانها و مناطق نیازمند بازنگری است.

موسوی برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ و تعلیم و تربیت در استان با هدف بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در ارتقا کیفی فعالیتهای آموزشی و پرورشی. تشکیل شورای اطلاع رسانی و تعامل سازنده با مجموعه رسانه ها را بخشی از مهمترین برنامه های اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی، روابط عمومی ها در آموزش و پرورش را صدای فرهنگیان ، اولیا و دانش آموزان عنوان کرد و‌گفت ؛ آموزش و پرورش دریایی از ظرفیت است که گسترده ترین جامعه هدف را دارد که باید از همه ظرفیت‌ها برای اطلاع رسانی استفاده شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه در آموزش و پرورش استان مدیرکل و مجموعه معاونین ارتباط و تعامل خوبی با حوزه روابط عمومی دارند که نگاه و رویکرد آنان تقویت روابط عمومی است.

عبدالله گنخکی افزود: در سطح استان ارتباط و تعامل خوبی با مجموعه صدا و سیما و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری وجود دارد که در زمینه انعکاس خدمات دولت مردمی ایران قوی در آموزش و پرورش فعالیتهای خوبی صورت گرفته است.

وی با ابراز خرسندی از حضور رییس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در استان گفت: استفاده از تجارب و برنامه های ادارات روابط عمومی آموزش و پرورش دیگر استانها نقش موثری در ارتقا کیفی اطلاع رسانی خواهد داشت.
گفتنی است: رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر به بوشهر با بازیار معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز دیدار و‌ پیرامون مسایل آموزشی تبادل نظر کردند.

منتشر شده در :2023/11/30 - 04:11|شناسه خبر: 88822 104 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه