امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۱۴:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کتابخانه‎‌های مراکز ندامتگاهی کهگیلویه وبویراحمد ارتقاء می‌یابند

در بازدید مدیر کل امور کتابخانه های استان کهگیلویه وبویراحمد از زندان یاسوج بر فراهم کردن زیر ساخت های ارتقاء کتابخانه های زندان های کهگیلویه و بویراحمد تأکید شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد، محسن جبارنژاد مدیر کل امور کتابخانه های استان به دعوت بیژنی ضمن بازدید از کتابخانه زندان مرکزی و مراکز آموزشی، مهارتی و یادگیری زندان بازدید و در نشست مشترک بر لزوم برنامه ریزی جهت تجهیز کتابخانه زندان ها به سیستم های نوین کتابداری و تأمین کتابهای مورد نیاز تأکید شد.

منصور بیژنی مدیر کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه زندان از ضروریات هر جامعه ای محسوب می شود که همه نهادها و دستگاهها می بایست در اجرای برنامه های های آن تشریک مساعی داشته باشند افزود: زندانی محصول همه ی جامعه است هر نهاد و دستگاه و متولی فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی به فراخور وظیفه خود برای کاهش آسیب در زندان ها و به تبع آن در جامعه می بایست با برنامه ریزی مدون و اصولی در پر کردن اوقات فراغت زندانیان و آموزش های مفید و مؤثر اهتمام جدی داشته باشند.

وی گفت: نهاد کتابخانه های استان می تواند با برنامه ریزی اصولی در مسیر اصلاح و تربیت زندانیان با ترویج کتاب و کتابخوانی و برگزاری مسابقات و فعالیتهای فرهنگی گامهای مؤثری بردارد.

مدیر کل زندان ها با بیان اینکه چهار کتابخانه مشارکتی ثبت شده در زندان های استان وجود دارد عنوان کرد: در این کتابخانه ها ۴۲ هزار جلد کتاب وجود دارد که انصافاً استقبال خوبی نیز از فرهنگ مطالعه و کتابخوانی شده است.

محسن جبار نژاد مدیرکل نهاد کتابخانه های استان نیز در این نشست از تلاش های مدیرکل و کارشناسان اداره کل زندان های استان نسبت به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تشکر کرد و اظهار داشت: کتابخانه های عمومی در راستای تحقق رسالت خود مبنی گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در میان آحاد مختلف مردم، نگاه ویژه ای به ارائه خدمات کتابخانه ای در میان مددجویان زندان دارند.

وی گفت: فضای زندان و زندانیان فرصت خوبی برای توسعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی است که در این مسیر با حضور کارشناسان دستگاههای متبوع برای ارتقاء سطح کتابخانه زندان های استان به سیستم نوین کتابداری و تزریق کتابهای مورد نیاز اهتمام افزونتری خواهد شد.

انتهای خبر/

منتشر شده در :2023/12/06 - 12:12|شناسه خبر: 88904 140 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه