امروز :چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۲۱:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اختصاص بیش از یک‌هزار میلیارد ریال اعتبارات برای اشتغال ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری برای اشتغالزایی جامعه ایثارگری در این استان یک هزار و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ماده تبصره ۱۸ مشخص شده است.

به گزارش راه ملت؛ احسان عسکری در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری ایثارگران اظهار داشت: نیاز است نهادهای متولی در کمترین زمان ممکن نسبت به تعیین تکلیف این میزان تسهیلات اقدام کنند.

وی بیان کرد: باید برای پرداخت هر چه بهتر تسهیلات بنیاد شهید و اداره کار نسبت به ثبت اطلاعات متقاضیان در سامانه تک تلاش خود را افزایش دهند.

عسکری تصریح کرد: در معرفی متقاضیان از همه ظرفیت ها به نحو احسن استفاده شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیاز است بانک‌های عامل برای پرداخت این تسهیلات مثل سال گذشته همکاری کنند.

رضا پارسیان نژاد اضافه کرد: سال گذشته ۸۴۵ نفر از جامعه ایثارگری به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی که از این تعداد تنها ۵۰۷ نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند.

وی مبلغ هر فقره تسهیلات اشتغالزایی برای هر نفر را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

پارسیان نژاد اضافه کرد: با توجه به آمار مذکور میزان پرداخت وام اشتغال به جامعه ایثارگری در استان نسبت به سال پیش چهار برابر شده است که این عملکرد نشان دهنده توجه دولت به حل مساله مهم اشتغال برای این قشر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد:همچنین دولت سیزدهم برای کارآمدی وام های اشتغالزایی میزان هر فقره تسهیلات را از ۵۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش داده است.

انتهای پیام 

منتشر شده در :2023/12/20 - 10:12|شناسه خبر: 89019 121 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه