امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۵۱:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جریان “راه روشن فردا” زیر سایه تجربه بزرگان و متعلق به جوانان است/وعده مدیریتی بهرامی به هوادارنش/دست رد مردم به ناجوانمردی‌ها در انتخابات

نامزد انتخاباتی مجلس، تصریح کرد: در طول مدیریت بنده در شهرداری اعتبارات برای استان‌ها در بالاترین سطح قرار داشت ولی آقایان حاضر نشدند حداقل اعتبار را برای ساخت پل جدید مهریان در اختیار ما قرار دهند تا مردم در این سال‌ها این همه دچار مصیبت و گرفتاری نشوند؛ این‌ها الان هم دست بردار نیستند ولی امیدوارم مردم هر کسی را سر جای خود قرار دهند و دست رد بر سینه آن‌ها بزنند.

به گزارش راه ملت؛ محمد بهرامی در جمع حماسی وپرشور دهستان دشتروم گفت: در مقابل این همه شکوه و عظمت شما مردم فهیم و شریف سر تعظیم فرود می‌آورم.

وی،خاطر نشان کرد: افتخاری است که در دیاری که گذرگاه تاریخ و مرکز ثقل و حماسه‌های خاص سیاسی حضور داشته باشیم؛ امسال همزمان با انتخابات مجلس، انتخابات خبرگان رهبری هم برگزار می‌شود و در این میان از دیارمان انسانی بزرگ و بزرگ‌زاده نیز حضور دارند که جد برجد در کنار مردم بودند و همواره به مردم شریف استان محبت داشتند؛ از مردم شریف استان می‌خواهیم از این عالم وارسته حمایت داشته باشید.

محمد بهرامی در ادامه از تلاش‌ها و حمایت‌های آیت الله ملک حسینی،آیت الله حسینی ،دکتر احمدزاده استاندار استان،معاونین و مدیران ارشد،فرماندار بویراحمد،شورای نگهبان، فرمانده سپاه فتح استان، مجموعه اداره کل اطلاعات استان و فرمانده انتظامی استان که در جهت روند تایید صلاحیت وحضور حماسی مردم این حوزه انتخابیه ،تلاش ومساعدت کردند، به صورت ویژه تقدیر و تشکر کرد.

بهرامی در ادامه، گفت: رسانه‌ها تمام قد در امر اطلاع‌رسانی به مردم حضور داشتند و همواره روشنگری جامعه را به نحو احسنت عهده دار بودند و اینجانب از تک تک رسانه‌های استان اعم از دیجیتال ، مکتوب ، شنیداری ودیداری تقدیر وتشکر می‌کنم.

این نامزد انتخاباتی در ادامه،بیان کرد : انتخابات در بویراحمد، دنا و مارگون کار سهل و ساده‌ای نیست، ولی آنچه به ما انرژی، توان و نیرو می‌دهد مسئولیت و انتظاراتی است که مردم برای ما ایجاد کرده‌اند و ماهم پذیرفتیم که آبرو وشرفمان را در گرو بذاریم تا بتوانیم در کنار مردم و خدمتگذار صدیق آنها باشیم.

وی افزود: این جریان یک جریان مردمی و برآمده از خواست و نیازهای واقعی مردم است که در زیر سایه تجربه بزرگان متعلق به جوانان است.

بهرامی، تصریح کرد: از کسانی که ناامید و دلسرد از انتخابات هستند درخواست و به آن‌ها توصیه‌ای دارم؛ همین جا به شما قول می‌دهم در بحث اشتغال،معیشت و نیازهای مختلف تاثیرگذار باشم و ان شاءالله با مشارکت حداکثری منطقه و دیارمان در مسیر رشد و توسعه‌ای که لایق آن هستیم قرار گیریم.

محمد بهرامی در ادامه،گفت : کشورهای توسعه یافته را که بنگریم موضوع احساس وظیفه، تکلیف و مسئولیت‌پذیری ویژگی برجسته مسئولین است و به شما وعده چنین مدیریتی را در سطح کلان استان می‌دهم.

دکتر بهرامی خاطر نشان کرد: برخی از رقبا از طرح و برنامه صحبت می‌کنند و نیاز است که کسانی که چنین مسائلی را مطرح می‌کنند با مردم صادقانه صحبت کنند و برنامه‌های خود را شرح دهند. ما در هر کدام از جلسات گوشه‌ای از طرح‌ها و برنامه‌هایمان را با مردم،نخبگان و دانشجویان در میان می‌گذاریم تا با آگاهی و اطلاع دقیق انتخاب کنند.

وی، ابراز کرد: چرا درآمد سرانه در کشور و استان ما با چنین توان و پتانسیلی تنها ۴یا۵درصد کشوری در همسایگی ما باشد که روزی ارزو داشت یکی از استان‌های ما باشد.

بهرامی، عنوان کرد: اگر همه برنامه‌های ما ایده‌آل و بر اساس چینش نخبگان و نهادسازی ما نیز اصولی باشد، مسیر پیشرفت و توسعه بی‌شک سریعتر طی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، گفت: یکی از نهادهای مهم و اساسی که نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارد مجلس شورای اسلامی است؛ در مجلس هر لایحه‌ای که مطرح می‌شود حداقل شش لایحه توجیهی باید همراه داشته باشد که یکی از آنها توجیه فنی است، آیا برخی از رقبا در وعده‌ها و قول‌هایی که به مردم می‌دهند می‌توانند به لحاظ فنی طرح‌های خود را توجیه کنند و آیا امکانات و دانش فنی برای چنین وعده‌هایی فراهم است؟، چرا با وعده‌های توخالی و بی‌اساس به فهم و شعور مردم شریف استان توهین می‌کنید؟.

شهردار اسبق مرکز استان، گفت: توجیه مالی، اقتصادی، اجتماعی را آیا در وعده‌های خود لحاظ کرده‌اید؟، برخی وعده‌های بی‌اساس ما ساختار اجتماعی ما را به هم می‌زنند و من رقبا را به مناظره و بحث علمی دعوت می‌کنم.؛مردم فرصت را در اختیار من قرار دهند تا در طرح‌ها و لوایح ملی تاثیرگذارباشم و به شجاعت، تدبیر و مدیریت من اعتماد داشته باشید.

بهرامی، گفت :برخی‌ها خود را از طریق سنجاق با سقف نظام گره زدند و بعضی‌ها خود را عین نظام می‌دانند و اگر کسی در تقابل با آنها قرار گرفت طوری وانمود می‌کنند که گویی در برابر نظام قرار گرفته است ولی مردم آگاه هستند و در انتخابات پاسخ این افراد را می‌دهند؛ من به برخی از رقبا هشدار می‌دهم ، رقابت باید جوانمردانه باشد و با هر انگی دنبال خارج کردن رقیب نباشید و مطمئن باشید مردم اجازه نمی‌دهند چنین اتفاقاتی بیفتد و دلسوزانی هستند که به این افراد اجازه چنین رفتارهایی را نمی‌دهند و دست رد به سینه آن‌ها می‌زنند؛ من از دست‌های پشت‌پرده خبر دارم، از تماس‌ها و پیام‌هایی که رد و بدل کرده‌اند باخبر هستم و قطعا در اینده نزدیک برای مردم شریف رونمایی می‌کنیم.

دکتر بهرامی در ادامه ، اظهارداشت : مسیر خانه بنده از سمت جاده اصفهان است، اغلب موارد که روی پل مهریان شاهد ترافیک سنگین هستم و شاهد حوادث زیادی بوده‌ام که منجر به خسارات جانی و مالی و شده‌اند.

بهرامی در جمله‌ای کنایه‌آمیز،گفت: هر وقت برخی از مسئولان زمان مدیریت خودم را می‌بینم می‌گویم خدا شما را نیامرزد.

وی،عنوان کرد: در طول مدیریت بنده در شهرداری اعتبارات برای استان‌ها در بالاترین سطح قرار داشت ولی آقایان حاضر نشدند حداقل اعتبار را برای ساخت پل جدید مهریان در اختیار ما قرار دهند تا مردم در این سال‌ها این همه دچار مصیبت و گرفتاری نشوند؛ این‌ها الان هم دست بردار نیستند ولی امیدوارم مردم هر کسی را سر جای خود قرار دهند و دست رد بر سینه آن‌ها بزنند.

منتشر شده در :2024/01/28 - 10:01|شناسه خبر: 89396 140 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه