امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۴۳:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

“طرح قرآنی مسطورا”ایام ماه مبارک رمضان در کهگیلویه وبویراحمد اجرا می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه قرآنی مسطوراایام ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش راه ملت از یاسوج، حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری در جمع خبرنگاران از برگزاری طرح مسطورا در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت:مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود که در حوزه قرآن اتفاقات خوبی رخ دهد و قرآن در زندگی ما خود را نشان دهد که بر همین اساس طرح مسطورا به معنای سطر به سطر زندگی با قرآن برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: طرح مسطورا به نحوی برنامه‌ریزی شده که همه ظرفیت‌های حاکمیتی و دستگاه‌های فرهنگی و غیرفرهنگی دست به دست هم دهند تا افراد بیشتری برای حفظ قرآن پای کار بیایند و تعامل قرآنی ایجاد شود.

افتخاری بیان کرد: طرح مسطوران سه ساله و در چهار سطح از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان اجرا می‌شود که سطح یک آن برای ۳۰ میلیون نفر در کشور برنامه‌ریزی شده است که جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۰۰ هزار نفر است.

وی بیان کرد: سطح دوم این طرح در ۵۰ فراز برای پنج میلیون در سطح کشور پیش‌بینی شده است که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد هفت هزار نفر است، سطح سوم که ۳۰ فراز است برای یک هزار و ۵۰۰ نفر پیش‌بینی شده است.

منتشر شده در :2024/02/29 - 01:02|شناسه خبر: 90237 68 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه