امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۴۸:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرمانده انتظامی استان خبر دادپیش‌بینی ۱۵۵ گشت پلیس در شهرها و جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد طی نوروز

 فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از پیش بینی ۱۵۵ گشت محسوس و نامحسوس در سطح شهرها و جاده های استان طی ایام نوروز امسال خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از ایسنا؛ سردار کیقباد مصطفایی در رزمایش طرح ترافیک ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز استان با شعار آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت گفت: همزمان با تعطیلات نوروز افزایش حجم مسافرت ها، ترافیک و تردد را در جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت که استان بدلیل داشتن مناطق گردشگری یکی از استانهای هدف و مورد توجه گردشگران است.

وی اظهارکرد: دستگاههای مختلف با انسجام و همدلی در ایام نوروز به مسافران و گردشگران خدمات رسانی خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پلیس شرایط را برای سفر مسافران و گردشگران نوروزی فراهم خواهد کرد.

مصطفایی با اشاره به میزان وقوع تصادفات تصریح کرد: میزان تصادفات در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به میانگین کشوری بیشتر است که با تلاش پلیس های راه و راهور دنبال کاهش این آمار هستیم.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون کاهش ۱۶ درصد تلفات تصادفات درون شهری و کاهش ۱۲ درصدی تلفات تصادفات برون شهری را رد استان شاهد بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در مجموع تصادفات استان ۱۴ درصد کاهش وقوع تصادفات جاده ای این استان را داشته ایم.

مصطفایی تاکید کرد: از مردم، مسافران و گردشگران تقاضا می کنیم جهت حفظ سلامت و جان خود و همراهان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را رقم بزنند و این تفریح و شادی و عید را به تلخی تبدیل نکنند.

وی اظهارکرد: طی ایام نوروز بیش از ۱۵۵ تیم گشت محسوس و نامحسوس در سطح شهرها و جاده های استان پیش بینی شده است که طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ شروع و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسافران و گردشگران با سعه صدر، آرامش سفر خوشی را برای خود و خانواده رقم بزند و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

مصطفایی افزود: همزمان با اجرای طرح ترافیک خدمات سفر، طرح انتظامی ایام نوروز که در جهت پیشگیری از سرقت هاست را با تمام توان اجرا خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: به مردم توصیه می شود که تمام تمهیدات لازم را برای ارتقا سطح امنیت منازل خود انجام دهند تا کمترین آسیب را ببیند و پلیس نیز با جدیت ویژه با هرگونه موارد سو که امنیت را خدشه دار می کند برخورد می کند.

انتهای پیام

منتشر شده در :2024/03/12 - 07:03|شناسه خبر: 90389 44 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه