امروز :شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۰۴:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام‌های تسلیت مدیران کل و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت شهادت‌گونه” حضرت آیت الله رئیسی و هیئت همراه”

مدیران کل و مسئولان استان کهگیلویه وبویراحمد در پی شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان وی پیام‌های تسلیتی صادر کردند.

به گزارش راه ملت؛ مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد در پی شهادت رییس جمهور و همراهان وی طی پیامی این ضایعه اسفناک را تسلیت گفت.

به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کهگیلویه وبویراحمد)،متن پیام محمد راستا به شرح ذیل است:

و بشّر الصّابرین الّذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انّا للّه و انا الیه راجعون

روح بلند آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

چه سر و سعادتی در این شهادت باشد که هم خادم الرضا، هم خادم جمهور ایران و هم شهادت در شب تولد اقا امام رضا باشد.

اینجانب شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وا بستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

همچنین مراتب تاثر خود را در پی شهادت زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین ماموریت به لقالله پیوستند اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم ‌و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیالله را برای آن خدمتگزاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم.»

بسم الله الرحجن الرحیم

◼️مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ

با اندوه ودریغ و تاسف شهادت و عروج ملکوتی رییس جمهور انقلابی و مردمی و خادم الرضای خراسان(ع) و همرهان عزیزایشان را به محضر حضرت ولی عصر(ع) رهبر معظم اتقلاب، ملت شریف ایران اسلامی و کلیه خدمت گذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض مینمائیم.
این ویژگی بارز مدیران در نظام جمهوری اسلامی است که در میدان بودن را بر جلوس به صندلی ریاست ترجیح میدهند و در راه خدمت به مردم جان عزیز را در معرض خطر قرار میدهند.تاسی و الگو گرفتن از شور خدمت و فداکاری وصف ناپذیر و الگوی جهادی رئیس جمهور شهید مبنای کار و تلاش همه خدمتگزاران حال و آینده کشور خواهد بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت مجدد به کلیه همکاران در حوزه نوسازی مدارس کشور و استان باور دارم راه جهادی و خدمات ارزشمند این خدمتگذار ملت بدون هیچ گونه خللی در بخش های مختلف ادامه خواهد داشت.

سیدرضا حسینی نیک
مدیر کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد

پیام تسلیت مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت خادم ملت

در پی عروج شهادت گونه خادم ملت ایران، حضرت آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی، مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

   در پیام رسول چراغ سحر آمدده است:

   بسم الله الرحمن الرحیم

   «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا»

شهادت خادم‌الرضا، سید شهیدان اهل خدمت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان انقلاب اسلامی را به پیشگاه مقدس امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت می گویم.
   آیت الله رئیسی بحق خادم ملت ایران بود و در تمامی دوران خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد و سرانجام جان بر سر این پیمان نهاد.
   سال‌ها تلاش و کوشش شبانه روزی در مناصب گوناگون یادآور همت بلند و روحیه مردمی و انقلابی آن یاور انقلاب و مجاهد خستگی ناپذیر بود.
   مشی و منش آن خادم مردم و یار رهبر، تلاش در مسیر رضای خدا و کار و خدمت بی منت برای مردم بود و تمام وقت خود را بدون تعطیلی و توقف، صرف خدمت‌رسانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور کرد و بدون شک این خدمات در ذهن و نگاه مردم همواره به یادگار خواهد ماند.
   با تسلیت شهادت رییس جمهور محبوب حضرت آیت الله رئیسی، دکتر امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی، از درگاه باعظمت خداوند بزرگ خاضعانه و ملتمسانه می خواهیم به مدد توشه اندوخته خود و میمنت سالروز ولادت امام هشتم حضرت امام رضا (ع) آن سید بزرگوار و همراهان شهیدش را با اولیا و صالحان و نیکان محشور فرماید.

🏴«سید صدرا درست » سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد شهادت رئیس جمهور مردمی حضرت آیت الله شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی پیام تسلیتی صادر نمود، متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

حیات عند رّب نقطه پایانی معراج بشریّت است که به آن مقام جز با شهادت دست نمی توان یافت (شهید آوینی)

سی ام اردیبهشت یکی از تلخ ترین روزهای ملت ایران شد و رئیس جمهور مردمی و محبوب آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در روز ولادت ثامن الائمه در آغوش گشوده حضرت علی بن موسی الرضا(ع) آرام گرفت، خوشا به سعادت نیک مردانی که این چنین به خدای خود لبیک می گویند و سرافرازان تاریخ ماندگار شدند.

با دلی مملو از غم و اندوه شهادت رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی، «حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی» و یاران همراه ایشان «دکترحسین امیرعبدللهیان» وزیر امور خارجه، حضرت «آیت الله آل هاشم» نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، «دکتر مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از خادمین ملت ایران را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد و جامعه صنعت و معدن استان عرض تبریک و تسلیت دارم.

امید که روح بلند سید محرومان ، خادم الرضا(ع)، شهید خدمتگزار به جهان اسلام، انقلاب اسلامی و شهیدان خدمت ایران عزیز بر خوان رحمت اهلبیت(ع) دعاگوی همه مردم انقلابی، شریف و داغدار باشد.

سید صدرا درست
سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

بسمه تعالی
إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر ناگوار سقوط بالگرد رئیس جمهور جهادی و مردمی ایران اسلامی موجب تأسف و تأثر فراوان شد. متأسفانه این ضایعه خسارت بار موجب شهادت دلخراش رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار و تیم حفاظت و خدمه پرواز شد و برگی جانکاه بر لوح انقلاب اسلامی ایران را رقم زد.

همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند و حوادث تلخ ۴۵ سال گذشته نیز گواهی می دهد چرخ کشور بدون خدشه و خلل، محکم تر از قبل خواهد چرخید.

به لطف الهی و به پشتوانه حمایت ها و هدایت های رهبر فرزانه انقلاب و همراهی مردم این روزهای تلخ با انسجام و همدلی مثال زدنی میان مردم، دولت و حاکمیت به سر می آید.

اینجانب صمیمانه این ضایعه دردناک را به همه خدمتگذران صدیق این کشور، مردم شریف ایران اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد و خاصه به خانواده های شهدای این حادثه ناگوار تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

روح پاکشان در جوار امن الهی با ضامن آهو؛ امام رضا (ع) محشور باد

امید صالحی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2024/05/20 - 02:05|شناسه خبر: 91316 117 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه