امروز :دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۲۸:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آزادی ۳۲ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد

همزمان با ایام دهه کرامت و با تلاش ستاد دیه در کهگیلویه و بویراحمد، کمک خیران، شکات و شورای های حل اختلاف ۳۲ محکوم مالی و جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد علی عباس فلاحتی مطلق مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه استان با بیان این خبر افزود: همزمان با دهه کرامت با تلاش مددکاران، شورای حل اختلاف ستاد دیه همکاری و همراهی شکات و تعامل خوب و مطلوب قضات تعداد ۳۲ زندانی شامل یک زن و مابقی مرد از زندان های کهگیلویه وبویراحد آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

وی عنوان کرد: زندانیان جرائم غیر عمد بزهکار نیستند بلکه افرادی هستند که بر اثر نداری و یا محکومیت های مالی غیر عمد در مؤسسات کیفری استان بسر می برند که نیازمند کمک و مساعدت های مالی هستند.

علی عباس فلاحتی مطلق گفت: با همکاری مدیریت زندان ها و تعامل و حمایت خوب رئیس کل داد گستری و مراجع قضایی سعی شده در مناسبتهای مختلف تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را از زندان ها آزاد کنیم.

مدیر عامل ستاد دیه استان افزود: همزمان با ایام میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام ۳۲ نفر از زندانیان با بدهی ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از زندان آزاد شدند.

فلاحتی در ادامه تصریح کرد: با وساطت مددکاران و اعضاء شورای حل اختلاف ستاد دیه مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از شکات آنان اخذ رضایت شده که مابقی از طریق تسهیلات و وجوه اداره شده ستاد دیه به شکات پرداخت شده است.

وی در ادامه ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران افزود: نیکوکاران می توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی(ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز نمایند.

منتشر شده در :2024/05/26 - 11:05|شناسه خبر: 91376 53 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه