امروز :سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۱۰:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

همکاری پست و ثبت احوال استان/تجمیع چاپ و توزیع شناسنامه‌ها توسط پست کهگیلویه‌و‌بویراحمد

مدیرکل پست استان اجرائی شدن توافقنامه بین مدیران ثبت احوال و اداره پست را گامی موثر در تحقق دولت الکترونیک و تسهیل در خدمات رسانی به مردم دانست و تاکید کرد: «هدف از انعقاد این تفاهم نامه، ارائه خدمات بهتر در حوزه شناسنامه و کارت ملی است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان کهگیلویه و بویراحمد: این جلسه در راستای تفاهم‌نامه سراسری بین شرکت ملی پست و سازمان ثبت احوال کشور که با حضور نصیبی مدیرکل پست استان و پرهیزگار مدیرکل ثبت احوال و کارشناسان این ادارات کل برگزار شد.

گفتنی است بر اساس تفاهم نامه اداره کل پست استان و اداره ثبت احوال استان، مقدمات امکان ارسال شناسنامه در استان با هدف ارائه خدمات بهتر و مشتری مداری فراهم شد.

نصیبی مدیرکل پست استان اجرائی شدن توافقنامه بین مدیران ثبت احوال و اداره پست را گامی موثر در تحقق دولت الکترونیک و تسهیل در خدمات رسانی به مردم دانست و تاکید کرد: «هدف از انعقاد این تفاهم نامه، ارائه خدمات بهتر در حوزه شناسنامه و کارت ملی است.

مدیرکل پست استان گفت: «براساس این توافقنامه، اطلاعات و پایگاه داده هایی همچون کدپستی و کد ملی که به عنوان یک پایه قانونی تعریف شده، کارکرد اجرائی و عملیاتی پیدا خواهد کرد و با بهره گیری از سامانه های پیش بینی شده، شناسنامه ها تولید، پاکت گذاری و در نشانی قانونی افراد توزیع می شوند.»

به گفته نصیبی، اداره کل ثبت احوال و پست استان به موجب قانون الزام کد ملی و کد پستی، همکاری های مشترک دارند و موضوع احصاء هویت و مکان نیز به این مجموعه ها تکلیف شده است«با این اقدام نه تنها بخشی از ترافیک و رفت و آمدهای شهری کاهش خواهد یافت و فرایندها به گونه ای تعریف شده که مردم با یک بار مراجعه و تکمیل برخی اطلاعات، نیاز به مراجعه مکرر نداشته باشند و سایر مراحل با همکاری پست و ثبت احوال به گونه ای طی شود که آنها شناسنامه را درب منزل دریافت کنند.

مدیران کل پست و ثبت احوال بعد از جلسه به همراه کارشناسان مربوطه به فضای مکان آماده شده توسط ثبت احوال جهت آماده سازی تجهیزات بازدید به عمل آوردند.

منتشر شده در :2024/06/09 - 10:06|شناسه خبر: 91543 52 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه