امروز :جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۵۴:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حضور ۲٠٠ موکب در یاسوج؛

مهمانی کیلومتری عید غدیر در یاسوج برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مهمانی کیلومتری عید غدیر با حضور ۲٠٠ موکب در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ حجت الاسلام سید رضا افتخاری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پرداختن به عید غدیر ضرورت است و در عظمت عید غدیر این کفایت می‌کند که دین در روز غدیر کامل شد و بسته دین برای زندگی بشر تکمیل شد.

وی با بیان اینکه  عظمت عید غدیر، دشمنان را نیز ناامید کرد، اظهارکرد: استان طی سال گذشته جهش مطلوبی در برنامه‌های غدیر داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مناطق مختلف استان جشن‌های متنوع غدیر را داشتیم و پرداخت رسانه‌ای مطلوبی در این راستا شکل گرفت.در سراسر استان، جشن‌های ایام دهه امامت و ولایت برقرار است.

افتخاری با اشاره به جشن‌های شادی پیمایی، خودرویی و محله محور در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در مهمانی کیلومتری، حدود ۲۰۰ موکب با برنامه های ویژه و متنوع برای اقشار مختلف فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های نمایشی، سرود، ایستگاه‌هایی ویژه کودکان و نوجوانان ادامه داد: در همه شهرستان‌ها برنامه اطعام خواهیم داشت. دو برنامه پخت و توزیع ۱۱٠ دیگ غذای گرم در شهرهای یاسوج و گچساران برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به فعال سازی ۲٠٠ موکب اشاره و بیان کرد: برنامه مهمانی کیلومتری شهر یاسوج مردم محور بوده و روز سه شنبه پنجم تیر ماه ۱۴۰۳ در خیابان طالقانی یاسوج با حضور تشکل‌ها و هیئت های مختلف برگزار می‌شود.

منتشر شده در :2024/06/23 - 06:06|شناسه خبر: 91811 44 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه