امروز :جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۲۴:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز عید سعید

مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی فرارسیدن، روز عید سعید غدیر خم را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کهگیلویه وبویراحمد)،مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی فرارسیدن، روز عید سعید غدیر خم را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام تبریک محمد راستا به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
قال رسول الله(ص): « مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ اللَّهُمَّ وَالِ مَنْ وَالاهُ وَ عَادِ مَنْ عَادَاهُ وَ انْصُرْ مَنْ نَصَرَهُ وَ اخْذُلْ مَنْ خَذَلَهُ »
ترجمه حدیث : « هر که من مولا و فرمانروای اویم علی مولای او است، خدایا دوست بدار آن کس که او را دوست دارد، و دشمن دار آن کس که او را دشمن دارد. »
هجدهم ذی‌الحجه روز عید غدیر از بزرگ‌ترین اعیاد شیعیان، روز آشکارساختن مقام پیراسته امامت و ولایت و سالروز امامت مولود کعبه حضرت علی(ع) است. غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.
غدیر تنها نام یک سرزمین نیست. یک تفکر است، نشانه و رمزى است که از تداوم خط نبوّت حکایت مى کند.
به شکرانه آغاز ولایت مولی الموحدین و امام العارفین که نخستین شهید محراب است و به یاد همه شهدای معززی که در اقتدا به امام خویش جان خود را نثار نمودند به ویژه شهید جمهور دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان، این عید خجسته و بزرگ را خدمت همکاران و مردم شریف تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را نیز از متمسکین راستین به ولایت مولی ‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.

منتشر شده در :2024/06/25 - 03:06|شناسه خبر: 91908 34 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه