امروز :سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۳۰:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه‌و‌بویراحمد، مطرح کرد؛

آنچه از “طرح نگین اُمید” باید بدانید

مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه‌و‌بویراحمد، گفت: بانک سپه در راستای حمایت از اقشار مختلف جامعه و ایجاد سهولت دسترسی مردم برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه و با نرخ ۲ درصدی، اقدام به اجرای طرحی با نام«نگین اُمید »کرده است.

شاهرخ امیریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار راه ملت به تشریح جزییات طرح سپرده تسهیلاتی «نگین امید» بانک سپه پرداخت و اظهار داشت: شهروندان می‌توانند با افتتاح حساب غیرحضوری در امید بانک سپه به آدرس اینترنتی www.omidbank.ir از مزایای وام قرض‌الحسنه ۳ میلیارد ریالی با کارمزد ۲ درصد بهره‌مند شوند.

امیریان به شعار «در مدار مهربانی، از مردم برای مردم» بانک سپه اشاره کرد و در ادامه به تشریح طرح “نگین اُمید” پرداخت و گفت:《با امید زندگی کن》کلیه اشخاص حقیقی که متقاضی استفاده از وام قرض‌الحسنه هستند، می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز ویژه دریافت تسهیلات، به صورت کاملاً غیرحضوری با مراجعه به سامانه امید بانک به آدرس http://omidbank.ir اقدام نموده و بعد از گذشت حداقل یک ماه از افتتاح حساب باتوجه به موجودی سپرده و معدل ایجاد شده اقدام به دریافت وام قرض الحسنه با کارمزد ۲ درصد نمایند.

مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه‌و‌بویراحمد در ادامه در خصوص شناسنامه طرح نگین امید، عنوان کرد: نوع حساب، سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز اشخاص حقیقی (دیجیتال) که این طرح دارای قابلیت دریافت و پرداخت سپرده است.

وی دوره میانگین‌سازی آن را حداقل ۱ ماه و حداکثر ۱۸ ماه برشمرد و افزود: نرخ سود علی‌الحساب سپرده صفر و حداکثر مبلغ پرداخت وام ۳ میلیارد ریال است.

امیریان تعداد اقساط این طرح را حداقل ۱۲ و حداکثر ۶۰ ماه برشمرد و گفت: ضریب پرداخت مبلغ وام حداکثر ۳۰۰ درصد جمع اندوخته است.

وی نوع عقد را قرض‌الحسنه و نوع کارمزد وام پرداختی را ۲ درصد عنوان کرد و افزود: وثایق و تضامین این طرح در چارچوب ضوابط اعتباری بانک است.

امیریان در بخش دیگری از صحبت‌هایش، بیان کرد: باتوجه به استقبال مشتریان از طرح های قرض‌الحسنه، بانک سپه مصمم شد با طراحی محصولات تسهیلاتی قرض‌الحسنه نسبت به متنوع‌سازی سبد محصولات خود اقدام نموده و نیاز بخشی از جامعه که متقاضی استفاده از طرح‌های قرض‌الحسنه هستند را پوشش دهد.

مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه‌و‌بویراحمد مزایای این طرح را امکان افتتاح حساب برای اشخاص حقیقی به صورت کاملاً غیرحضوری و از طریق نرم‌افزار امید بانک با حداقل زمان، امکان افتتاح حساب برای اشخاص حقوقی به صورت حضوری و استفاده از مزایای طرح، اخذ وام قرض‌الحسنه پس از گذشت یک ماه از افتتاح حساب، ایجاد معدل به ازای هرماه سپرده‌گذاری معادل ۱۶.۶۷ درصد، افزایش تعداد اقساط یا معدل موجودی بابت هرماه سپرده‌گذاری بیشتر، نرخ کارمزد وام ۲ درصد، دریافت وام تا مبلغ ۳ میلیارد ریال و ایجاد معدل حساب از ۱ الی ۱۸ ماه عنوان کرد.

وی نحوه بهره‌مندی از مزایای طرح را امکان ایجاد معدل تا ۳ برابر میانگین سپرده جهت اخذ وام برشمرد و گفت: مدت زمان بازپرداخت وام حداقل ۱۲ و حداکثر ۶۰ ماه باتوجه به درخواست مشتری است.

امیریان،افزود: قابلیت انتقال امتیاز و دریافت وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۲ درصد از دیگری شرایط نحوه بهره‌مندی از مزایای این طرح است.

وی در خصوص اینکه طرح نگین امید برای چه افرادی مناسب است؟ نیز، اظهار داشت: طرح نگین امید برای آحاد جامعه (تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی) که خواستار استفاده از وام قرض‌الحسنه براساس موازین شرعی دین مبین اسلام هستند طراحی شده است.

امیریان، تاکید کرد: لازم به یادآوری است تامین موجودی در حساب نگین امید بدون پیش شرط برای اخذ وام بوده و در راستای ارج نهادن به اعتماد مشتریان و به منظور ترویج این سنت حسنه صورت می‌گیرد.

وی در پایان، بیان کرد:جهت دانلود و نصب نرم‌افزار بر روی گوشی تلفن همراه خود می‌توانید با اسکن QRCODE و یا آدرس http://omidbank.ir/app اقدام نمایید.

منتشر شده در :2024/08/29 - 05:08|شناسه خبر: 93027 58 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه