امروز :پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۳۰:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در نشست مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری با دادستان مرکز استان عنوان شد؛

حمایت موثر دادستان مرکز استان در راستای حفاظت از انفال

جلسه ای در دفتر دادستانی مرکز استان با حضور موسویان دادستان جدید مرکز استان و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، رئیس اداره حقوقی آن اداره کل و رییس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش راه ملت؛ سعید جاویدبخت مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد د انتصاب سیدوحید موسویان دادستان جدید مرکز استان را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با توجه به سوابق خوب دکتر موسویان شاهد ادامه حمایت و همکاری خوب مجموعه قضایی با منابع طبیعی باشیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری ضمن تقدیر از فعالیت های ملک حسینی دادستان سابق مرکز استان، افزود: منابع طبیعی استان به لحاظ شاخص های مختلف شرایط بسیار ویژه و قابل توجهی در کشور دارد از جمله اینکه سرانه اول جنگل در کشور و جهان را داراست.

جاویدبخت خاطر نشان کرد: امیدواریم با حمایت همیشگی دستگاه قضا بتوانیم به خوبی وظیفه مان را که حفاطت از انفال است انجام دهیم.

سیدوحید موسویان دادستان یاسوج نیز ضمن تقدیر از فعالیت های مجموعه منابع طبیعی در حراست از انفال، تاکید کرد: همکاری و حمایت موثر در حفاظت از منابع طبیعی و انفال (اعم از مقابله با زمین خواری و تصرف، قطع درخت، قاچاق چوب و زغال و عاملان آتش سوزی ها) و همچنین برخورد با متعرضین به مامورین منابع طبیعی و محیط زیست را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

منتشر شده در :2024/09/15 - 06:09|شناسه خبر: 93262 26 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه