امروز :یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۰۹:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در نامه تاجگردون به استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان شد:

تخصیص صد درصدی اعتبارات عمرانی استانی و نفت و گاز به کهگیلویه وبویراحمد

اخیرا مشاهده میگردد برخی از دستگاههای اجرایی به بهانه عدم امکان پرداخت تخصیص اعتبارات عمرانی استانی و نفت و گاز در اجراء طرخ های عمرانی استان تعلل می ورزند

راه ملت: غلامرضا تاجگردون در نامه ای به استاندار کهگیلویه وبویراحمد با انتقاد از ضعف و کم کاری برخی دستگاه های اجرایی در استان به بهانه نبود اعتبارات از تخصیص صد درصدی اعتبارات با همکاری ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خبر داد.

متن کامل نامه غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به استاندار کهگیلویه وبویراحمد به شرح ذیل می باشد:

برادر گرامی جناب آقای دکتر خادمی

سلام علیکم

اخیرا مشاهده میگردد برخی از دستگاههای اجرایی به بهانه عدم امکان پرداخت تخصیص اعتبارات عمرانی استانی و نفت و گاز در اجراء طرخ های عمرانی استان تعلل می ورزند.

از طرف دیگر تاخیر در سفر ریاست محترم جمهوری به استان موجب تشدید بهانه فوق شده است، حسب مذاکرات و جلسه برگزار شده با جناب دکتر نوبخت ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و عنایت ویژه دولت محترم مقرر گردید تخصیص اعتبارات عمرانی استانی و نفت و گاز صد در صد تخصیص داده شود که این مهم اتفاق و ابلاغ گردید. بنا براین تخصیص ۶۹۶۱۷۵ میلیون ریال جمع تخصیص ابلاغ شده استانی و نفت وگاز به ۱۳۹۲۳۵۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

حال ضرورت دارد اهتمام جدی فرموده تا با سازماندهی و نظارت بیشتر سرعت عمل در اجرای طرحها شاهد فعالیت بیشتر در استان باشیم.

 

جهت بزرگنمایی کلیک کنید

photo_2015-11-21_14-32-48

منتشر شده در :2015/11/21 - 02:11|شناسه خبر: 18756 747 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه