امروز :شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۵۲:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه موقت یاسوج

خدمات ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کشور و ملت ایران، انکارناپذیر است

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به در پیش بودن سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: دستاوردها و خدمات ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کشور و ملت ایران، انکارناپذیر است.

راه ملت: حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج افزود: نامگذاری سالروز ولادت سیدالشهدا (ع) به نام روز پاسدار اقدامی مناسب، ارزشمند و منطقی است زیرا این امام بزرگوار با تمام وجود، از دین مبین اسلام دفاع کرد.
وی بیان کرد: امام حسین (ع) بهترین الگو، سرمشق و اسوه برای پاسداران ایران اسلامی است.
حسینی صدر اظهار کرد: مهمترین دستاوردها و خدمات ارائه شده از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامل برقراری امنیت به ویژه در استان های مرزی، شناسایی و خنثی کردن توطئه گروهک های تروریستی وابسته به خارج، حضور همه جانبه در دوران هشت سال دفاع مقدس، تربیت نیروهای بسیجی برای سازندگی و دفاع از کشور، حفاظت از شخصیت های ملی، تامین امنیت پروازهای کشور، کمک به عمران و آبادانی کشور با اجرای پروژه های مهم عمرانی، دفاع از محور مقاومت در فلسطین و لبنان و حمایت از ملت های مسلمان منطقه است.
وی با اشاره به ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته معلم، عنوان کرد: استاد مطهری فلسفه اسلامی را در کشور احیا کرد و همچون رزمنده ای دلاور، با تحجر و مارکسیسم به مبارزه برخاست.
حسینی صدر ابراز داشت: شهید مطهری از شاگردان ممتاز علامه طباطبایی و امام خمینی (ره) بود و خدمات مهم و ارزنده ای در حوزه مذهب و فرهنگ ارائه کرد.
امام جمعه موقت یاسوج افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار چند روز اخیر خود با جمعی از معلمان، مطالب راهگشا و مهمی را بیان فرمودند که از جمله آنها اهمیت چشمگیر داشتن اخلاص در عمل از سوی معلمان بود.
حسینی صدر گفت: تقویت بیش از پیش هویت ملی و دینی و روحیه استقلال طلبی در نسل جوان، آموزش دیگر زبان های دنیا علاوه بر زبان انگلیسی به دانش آموزان، مدیریت صحیح فضای مجازی برای استفاده بهینه و غفلت نکردن از آثار زیانبار آن از جمله مهمترین مطالب مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در این دیدار بود.
وی بیان کرد: در این دیدار به فرموده معظم له، هرگونه هزینه کردن در آموزش و پرورش و در زمینه تعلیم، تربیت و علم آموزی نوعی سرمایه گذاری برای آینده کشور خواهد بود.
حسینی صدر اظهار کرد: هیچ کدام از مسئولان اجرایی کشورهای مختلف دنیا به اندازه رهبر معظم انقلاب دلسوز ملت خود نیستند و در مورد مسائل و مشکلات روز توصیه، هشدار و یا تذکر نمی دهند که این امر مهم بیانگر بصیرت، هوشیاری و آگاهی مثال زدنی معظم له است.

منتشر شده در :2016/05/06 - 07:05|شناسه خبر: 26916 655 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه