امروز :جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۴۵:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بلوار شهید هرمزپور خطرناک ترین معبر درون شهری استان/۷۳ نقطه حادثه خیز در سطح شهرهای کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد/ راه اندازی سامانه پایش تصویری در یاسوج و گچساران

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بلوار شهید هرمز پور از پلیس راه یاسوج_شیراز تا پل بشار بیشترین تصادفات عابرین پیاده اتفاق می افتد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج، سرهنگ اسماعیل خوشوقت صبح امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید قرار داریم، اظهار داشت: در چند حوزه دوره های آموزشی برای رانندگان سرویس مدارس برگزار شده و ۳۲ تیم خودرویی، ۵ تیم موتور سوار و ۱۰۰ نفر پیاده از سوی پلیس برای ایمن سازی مسیر مدارس به صورت ۱۵ روز در حالت آماده باش هستند.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه خطای انسانی، عامل ۹۰ درصد تصادفات رانندگی در استان است، بیان کرد: در طول ۶ ماه گذشته با کاهش ۱۵ درصدی تلفات رانندگی در معابر شهری رو به رو هستیم.

وی افزود: ۷۰ درصد تلفات رانندگی درون شهری استان مربوط به عابران پیاده است و در چهارراه ها اتفاق می افتد.

خوشوقت با اشاره به وجود ۷۳ نقطه حادثه خیز درون شهری در استان، عنوان کرد: تاکنون ۱۷ نقطه حادثه خیز رفع شده و ۱۳ نقطه در حال رفع است.

وی با اشاره به انجام تست اعتیاد برای رانندگان متخلف، بیان کرد: از مجموع ۲۱۵ نفر تست اعتیاد انجام شده ۲۸ نفر مثبت و از مجموع ۲۶۸ تست الکل حدود ۱۱ نفر مثبت بود.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۳۵ جلد گواهینامه دارای نمره منفی در استان ضبط و بیش از ۲ هزار و ۷۹۰ دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای زیرساخت ها از جمله راه اندازی سامانه پایش تصویری، پل مکانیزه عابرپیاده و خط کشی معابر نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی دارد، گفت: شهرداری ها به علت کمبود منابع از انجام برخی از امور معذور هستند ولی در کمتر از یک ماه آینده سامانه پایش تصویری در شهرهای یاسوج و گچساران راه اندازی خواهد شد.

خوشوقت تصریح کرد: اگر ماموری براساس حب و بغض شخصی نسبت به اعمال جریمه اقدام کند بدون شک براساس قانون مجرم شناخته شده و با وی برخورد می شود.

وی در خصوص انجام کارهای فرهنگی برای ترویج فرهنگ صحیح رانندگی، بیان کرد: تاکنون دوره های آموزشی مختلفی برگزار شد و از ظرفیت پلیس یارها در این زمینه استفاده می کنیم.

خوشوقت در بخش دیگری از سخنانش، عنوان کرد: نمایشگاه های برگزار شده در استان فاقد صلاحیت ترافیکی هستند.

منتشر شده در :2019/09/21 - 03:09|شناسه خبر: 42513 734 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه