امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۰۸:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

♫آهنگ جدید میثم ابراهیمی و مازیارفلاحی♫

ترانه : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ و تنظیم : پازل بند متن آهنگ میثم ابراهیمی و مازیار فلاحی – تگرگ ♫♫♫♫♫♫ بیوگرافی میثم ابراهیمی میثم ابراهیمی متولد شهریور ماه ۱۳۶۴ در تهران ، دارای فوق دیپلم موسیقی و لیسانس مدیریت فرهنگی است. میثم ابراهیمی خوانندگی را از دوران نوجوانی شروع کرده است ، اوایل در […]

ترانه : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ و تنظیم : پازل بند
متن آهنگ میثم ابراهیمی و مازیار فلاحی – تگرگ
♫♫♫♫♫♫
بیوگرافی میثم ابراهیمی
میثم ابراهیمی متولد شهریور ماه ۱۳۶۴ در تهران ، دارای فوق دیپلم موسیقی و لیسانس مدیریت فرهنگی است. میثم ابراهیمی خوانندگی را از دوران نوجوانی شروع کرده است ، اوایل در ایام محرم در هیئت های عزاداری میخواند و به مرور کار خوانندگی رو به طور حرفه ای شروع کرد، در این مدت با آهنگسازانی چون محمدرضا چراغعلی، محمد مهدی گورنگی، آرش ملک، فرزاد خردمند و … کار کرده است.

بیوگرافی مازیار فلاحی

مازیار فلاحی متولد ۲۶ مهر ۱۳۵۳ در تهران است. نوازندگی گیتار را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرد. در سال ۱۳۷۱ در رشته مهندسی صنایع وارد دانشگاه شد و همزمان در مرکز آموزش های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره کارگردانی سینما را در سال ۱۳۷۴ به پایان رساند. فیلم کوتاه « مطرود » اولین تجربه کارگردانی وی است. پس از آن در سال ۱۳۷۶ مجموعه داستان های کوتاهش را با نام ” کلاغ – پاییز کودکی ” منتشر کرد. این کتاب ریشه قصه‌ های ترانه‌ های او شد.

مازیار در سال ۱۳۸۰ به عضویت گروه کر دانشگاه تربیت مدرس به رهبری الیپس مسیحی درآمد. تئوری موسیقی ، سلفژ ، ارکستراسیون و موسیقی مکتوب را نزد حمیدرضا دیبازر به مدت ۶ سال فرا گرفت. در همین حال به عضویت گروه کر بهمن به رهبری مهدی قاسمی درآمد. دروس آواز جمعی و تکنیکهای آواز را نزد ناربه چولاکیان و شقایق الهیاری گذراند ، گیتار کلاسیک را نزد فرزانه رجایی و آیلین ارجمند و نوازندگی پیانو را نزد علیرضا حشمتی افشار ادامه داد. در اسفند ماه ۱۳۸۶ به دعوت قاسم جعفری آهنگ‌ ها و ترانه‌ های فیلم مجنون لیلی را نوشت که آغاز فعالیت خوانندگی رسمی وی در عرصه سینما و موسیقی می‌ باشد.

 

دانلود کنید

منتشر شده در :2015/03/13 - 03:03|شناسه خبر: 5796 981 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه