مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه وبویراحمد تقویت شبکه دولت ، کاهش مراجعه مودیان با توسعه خدمات هوشمند را مهمترین گام در راستای تکریم ارباب رجوع در مجموعه ادارات امور مالیاتی برشمرد و افزود: سازمان امور مالیاتی جزء دستگاههای برتر در زمینه خدمات غیرحضوری است.
به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد، مهندس میلاد فرخان روز یکشنبه در دیدار مردمی دراین اداره کل در گفت و گو با شماری از فعلان اقتصادی تصریح کرد ایجاد پنجره واحد خدمات مالیاتی به نشانیwww.intamedia.irبسترساز خدمات غیر حضوری و تسهیل گر امور خدمات مالیاتی و افزایش رضایتمندی فعالان اقتصادی شده است.
وی بیان کرد که با تدابیر هوشمندانه سازمان امور مالیاتی کشور حدود ۳۵نوع خدمت از جمله ثبت اظهارنامه مالیاتی ، ارسال اعتراض ها ، انتقادات ،پیشنهادها ، شکایات، ابلاغ اوراق مالیاتی، پرداخت مالیات و بسیاری از دیگر امور مودیان بصورت غیرحضوری انجام می گیرد که این امر در کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت و انجام هوشمند امور خدمات بگیران در کمترین زمان ممکن تاثیر بسزایی داشته است.
مهندس فرخان بیان کرد که برای جلب رضایت مودیان مالیاتی از امروز ۱۸ار دیبهشت رسیدگی به اعتراض مودیان تنها با ثبت اعتراض در سامانه my.tax.gov.irانجام خواهد شد که این امر به کاهش هزینه و تسهیل امور مودیان کمک خواهد کرد.
دراین برنامه مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد به درخواست و مطالبات شماری از مودیان در محل دفتر کاری خود پاسخ داد.
اگرچه در راستای تکریم حقوق مودیان در هفته دو روز بصورت اختصاصی برای ملاقات مردمی پیش بینی شده است، اما در طول هفته روزانه پاسخگویی به مراجعه کنندگان سرلوحه کار مدیرکل، معاونان و روسای امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد است.
اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:
ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir
تماس مستقیم : 09120139712