سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، گفت: رضایت از خدمات می تواند شاخص مناسبی برای سنجش کیفیت خدمات و نحوه ارائه آنها از نظر گیرندگان خدمت محسوب شود.
به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج؛ دکتر نیازی سرپرست بیمارستان شهید بهشتی گفت: بخش اورژانس و درمانگاه بیمارستان یکی از اولین نقاطی است که بیماران در بدو ورود به بیمارستان با آنجا آشنا می شوند.
وی گفت: نحوه ارایه خدمات در این مکان نقش به سزایی در برداشت کلی بیماران و نیز میزان رضایت آنها از خدمات درمانی و بهداشتی بیمارستانی را در پی دارد.
دکتر نیازی با بیان اینکه رضایت از خدمات می تواند شاخص مناسبی برای سنجش کیفیت خدمات و نحوه ارائه آنها از نظر گیرندگان خدمت محسوب شود،
گفت خدمات بهداشت و درمان که در راس آن ها بیمارستانها قرار دارند، نقش مهمی را در تامین رضایتمندی جامعه ایفا میکنند و امروز شاهد رضایتمندی بیماران و مراجعین از درمانگاه سرپایی و بخش اورژانس هستیم.
دکتر نیازی مهمترین سرمایه بیمارستان شهید بهشتی را نیروی های مجرب و متعهد دانست و گفت بر این باوریم اگه توفیقی حاصل شود و یا حاصل می شود از برکت و وجود پزشکان و پرستاران و کارکنان خوب و پرتلاش بیمارستان است و امروز رضایتمندی مردم خود گواه بر این اساس است
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی در پایان گفت: ما خودمان. را خادمان سلامت مردم میدانیم و افتخار میکنم خدماتی مطلوبی که به این عزیزان در زمینه در بهداشت و درمان ارائه می دهیم رضایت بخش باشد چرا که رضایتمندی همیشه باید باشد تا مردم با خیال آسوده به بیمارستان مراجعه کنند و خیالشان از بابت درمان عزیزانشان در بیمارستان شهید بهشتی آسوده خاطر باشد.
اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:
ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir
تماس مستقیم : 09120139712