تفاهمنامهای به منظور یکپارچهسازی خدمات پست و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد بین استانداری و پست استان منعقد شد.
به گزارش راه ملت، جمال حسنزاده مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بیان عملکرد یکساله پست پرداخت و اظهار کرد: پست استان قابلیتها و ظرفیتهای خوبی در راستای خدماتدهی به آحاد مردم دارد.
مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه شبکه پستی از توانمندیهای بالایی در ارائه خدمات نیابتی به دیگر سازمانها در راستای تکریم شهروندان، کاهش تردد و سفرهای درونشهری، آلودگیهای زیستمحیطی و نیز ارتقای سلامت اداری برخوردار است، گفت: شرکت پست با بهرهگیری از فناوری اطلاعات و بسترسازی در جهت تحقق دولت الکترونیک و تامین رفاه حال هموطنان اقدامات گستردهای را انجام داده است.
حسنزاده با اشاره به اینکه ۱۰ الی ۱۲ نوع خدمت جدید از دستگاههای اجرایی استان از طریق پست ارائه میشود، گفت: در دولت یازدهم تعامل خوبی با مدیران داریم تا خدمات دستگاهها از طریق پست ارائه شود.
این مسئول که از فرهنگ خود پستچیگری در سطح کهگیلویه و بویراحمد گلایه داشت، اظهار کرد: افراد جامعه و موسسات دولتی خود پستچیگری میکنند که این مسئله به ضرر منافع دولتی بوده و این اقدام باعت کاهش سرانه ترافیک محصولات میشود.
وی با تاکید بر اینکه اگر همه دستگاهها توزیع محصولات را به پست استان واگذار کنند به نفع بیتالمال و کاهش هزینههای مالی است، گفت: در حوزه شاخص ترافیک مرسولات پستی،در سطح کشور و استان، از میانگین جهانی پایین برخوردار هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار کرد: با تعامل خوبی که مدیریت پست استان با دستگاههای اجرایی دارد شاهد عملکرد خوب پست در سال گذشته بودیم که امیدواریم این روند در سال جدید ادامه داشته باشد و خدماتدهی مطلوب و مناسبی را به هماستانیها ارائه کنیم.
این مسئول با اشاره به تفاهمنامه منعقد شده بین استانداری و پست کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: هرگونه همکاری به منظور رشد و توسعه پست استان ضروری بوده که امیدواریم با اجرایی نمودن مفاد این تفاهمنامه بتوانیم مسیر ترقی و توسعه را در استان را هموار سازیم.
به گزارش فارس از یاسوج در این دیدار تفاهمنامهای بین استانداری و پست کهگیلویه و بویراحمد در راستای یکپارچهسازی خدمات این دستگاه انعقاد شد.
در این تفاهمنامه بر یکپارچهسازی شبکه توزیع از طریق شرکت پست، معرفی شرکت پست به عنوان درگاه ارائه خدمات، استفاده از پتانسیل دفاتر «آی سی تی» روستایی در جهت ارائه خدمات نیابتی سازمانها، استفاده از سرویس پست الکترونیک بهعنوان پل ارتباطی دولت و مردم، پیادهسازی سامانه یکپارچه نشانی ایرانیان نظام «جی ان ای اف» با محوریت کدپستی ده رقمی، ثبت مستمر و به هنگام تغییرات بانک کدپستی در سیستم « جی آی آس » با استفاده از کد پارسل، ایجاد سرویس تبادل ارتباطات بین دستگاهی جهت ارائه کد پارسل (جغرافیایی) تاکید شد./فارس
اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:
ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir
تماس مستقیم : 09120139712