معاون و نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش در خصوص عمده مطالبات از میز خدمت،گفت: اولین موضوعی که به وفور در مطالبات مطرح بود مربوط به بحث نقل و انتقالات با توجه به زمان این موضوع است.
به گزارش راه ملت و به نقل از تابناک؛ اواسط هفته گذشته سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد انجام شد که در این سفر علاوه بر برنامههای رئیس جمهور، بسیاری از برنامههای ریز و درشت در حاشیه آن برگزار شد از جمله میز خدمت ادارات و دستگاههای اجرایی که این میزهای خدمت در صورت تحقق وعدههای داده شده، میتوانند نقش بسیار پررنگی در موفقیت سفر داشته باشند.
دستگاهی با بیشترین مراجعه کننده!
یکی از میزهای خدمت حاشیه سفر دولت، مربوط به آموزش و پرورش بود که احمدی لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده تام الاختیار پاسخگوی مراجعه کنندگان بود.
احمدی لاشکی در گفتگو با خبرنگاران معتقد بود که به نظر نمیرسد میز خدمت هیچ دستگاهی به اندازه آموزش و پرورش مراجعه کننده داشته باشد و البته وی اینگونه توضیح میدهد که وقتی یک دستگاه با بیش از ۱ میلیون معلم و ۱۶ میلیون دانش آموز سر و کار داشته باشد چنین حجمی از مراجعه کنندگان طبیعی است.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش هم در محل برپایی میز خدمت ، گفت: تعداد مراجعه کنندگان بسیار زیاد است که البته با توجه به گستردگی کارشناسان وزارتی برای پاسخگویی، مشکل خاصی وجود ندارد.
ایمان سبحانی نژاد افزود: علاوه بر پذیرش حضوری مراجعه کنندگان، گروهی از همکاران هم مامور ثبت درخواستها از طریق سامانه سامد بودند که در این خصوص هم مطابق با دستورالعمل اقدامات به خوبی پیش می رود.
سبحانی نژاد ادامه داد: نمایندهای از طرف رئیس جمهور هم بر عملکرد میزهای خدمت نظارت میکرد که خوشبختانه عملکرد و شیوه پاسخگویی میز خدمت اموزش و پرورش مورد رضایت صددرصدی قرار گرفت.
اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:
ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir
تماس مستقیم : 09120139712