امروز :یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۱۰:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:

۹ طرح برق رسانی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در دهه فجر ۹ طرح در بخش های اصلاح، توسعه شبکه و احداث خطوط فشار متوسط دراستان با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از مهر، محمد مرادی در گفتگو با خبرنگاران افزود: همچنین طرح‌های زیرساختی در زمینه‌های توسعه و بهینه سازی شبکه در سطح استان به بهره برداری می رسند.

وی بیان داشت: صنعت برق کهگیلویه و بویراحمد به ۱۸ شهر و ۱۸۰۴ روستای استان برای تأمین برق پایدار و مطلوب خدمات رسانی می‌کند.

مرادی تصریح کرد: این شرکت در استان ۳۰۰ هزار مشترک دارد.

وی با بیان اینکه برق رسانی به روستاهای بدون برق، توسعه و احداث شبکه روشنایی معابر، توسعه شبکه‌های روستایی و شهری و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق روستایی و شهری، همواره در حال انجام است، گفت: برق رسانی به پروژه مسکن ملی و احداث خطوط فشار متوسط نیز انجام می‌شود و ۳۴۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف، ۱۲۰ دستگاه ترانسفورماتور، چهار هزار و ۷۱۱ اصله پایه فشار متوسط و فشار ضعیف از جمله حجم عملیاتی پروژه‌های قابل بهره برداری در دهه فجر سال جاری در استان است.

مرادی احداث و تعویض بیش از ۴۵۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خود نگهدار، برق رسانی به روستاهای حیدری آجم کهگیلویه و گر سواره چرام و احداث خط دو مداره قلعه رئیسی-دیشموک را از پروژه‌های مهم افتتاحی در دهه فجر عنوان کرد.

منتشر شده در :2024/02/01 - 08:02|شناسه خبر: 89502 139 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه