امروز :شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۴۵:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پروژه آبرسانی به شهرک‌های ولایت و الغدیر یاسوج با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد به بهره‌برداری شد

پروژه آبرسانی به شهرک‌های ولایت و الغدیر یاسوج با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال به دستان وزیر کشور، رسماً بهره برداری شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پیوارنیوز؛امید صالحی گفت: شهرک ولایت و الغدیر یاسوج آنطور که مردم آن می گویند و البته به حق هم هست حرف آنها، ۷ سال بود که با تنش و کمبود آب شرب مواجه بودند ، به ویژه در تابستان مشکلات اهالی شریف این مناطق افزونتر می شد و کمبود آب باعث جیره بندی این مایع حیاتی برای مشترکان ما در این شهرک ها می شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: در کنار پیشبرد تصفیه خانه آب یاسوج، به واسطه سطح خوب آب در حاشیه رودخانه بشار چاهی حفر شد که دبی آن ۷۲ لیتر بر ثانیه است ، این حجم آب در میان منابع تأمین آب استان کم نظیر و بسیار عالی است.

وی ادامه داد: علاوه بر حفر چاه، احداث ۲ باب مخزن بین راهی، اجرای ۵۰۰ متر خط انتقال و ۱۵۰ متر شبکه گوشه ای اقدامات صورت گرفته در این پروژه ۲۲۰ میلیارد ریالی است.

امید صالحی خاطرنشان کرد: این پروژه از جمله پروژه های دولت سیزدهم برای بهبود دسترسی به نعمت آب شرب در استان است که با اجرای آن ۱۲ هزار مشترک ما با جیره بندی و تنش آبی خداحافظی می کنند.

منتشر شده در :2024/06/19 - 02:06|شناسه خبر: 91730 93 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه