امروز :شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۴۶:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد، خبر داد؛

اجرای پنجمین طرح ارتقاء امنیت و آرامش در کهگیلویه‌و‌بویراحمد

رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پنجمین طرح ارتقاء امنیت و آرامش در استان خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ سرهنگ پیوست بیان کردند: طرح تشدید با وسایل نقلیه ای که با حرکات مختاره آمیز، فاقد پلاک،پلاک مخدوش،رانندگان فاقد گواهینامه و خودرو های دارای دستور قضایی با همکاری کارکنان پلیس راهور استان در مورخه۱۴۰۳/۰۳/۳۰ از ساعت ۲۳:۰۳ لغایت ساعت ۰۲:۰۰ بامداد در استان کهگیلویه و بویراحمد به مرحله اجرا درآمد .

رئیس پلیس راهور استان افزودند:در ادامه طرح های گذشته با هماهنگی مقامات محترم قضایی برگزار گردید در این طرح در مرکز استان تعداد ۴۲ دستگاه خودروی متخلف توقیف و تعداد ۷۶۳ فقره خودرو های متخلف که با حرکات نمایشی باعث رعب و وحشت شهروندان می شدند اعمال قانون و رانندگان به مراجع قانونی معرفی ‌می شوند.

این مقام انتظامی بیان کردند:این طرح همزمان در شهرستان های تابعه اجرایی و در مجموع تعداد ۵۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

سرهنگ پیوست، عنوان کرد: در اجرای این طرح تیم های کنترل محسوس و نامحسوس در سطح معابر اقدام به گشت زنی نموده و پلاک آن دسته از خودروهایی که با رفتار های خود ایمنی و سلامت شهروندان را تهدید و انظباط ترافیکی را برهم می زنند را یادداشت و در سامانه شماره گزاری توقیف سیستمی و پیامک جهت مالکین خودرو ها برای سیر مراحل قانونی ارسال می‌شود.

سرهنگ پیوست در پایان خاطرنشان کردند: برخورد جدی با خودروهای پلاک مخدوش و فاقد پلاک در دستور کار است و پلیس اجازه نخواهد داد عده کمی از رانندگان قانون گریز با انجام تخلفات و هنجارشکنی های خود امنیت و آرامش دیگر شهروندان را مختل نمایید موجبات برهم زدن نظم و امنیت ترافیکی سطح معابر درون شهری شوند.

منتشر شده در :2024/06/20 - 03:06|شناسه خبر: 91745 82 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه