امروز :یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۵۸:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در آستانه شب تاسوعای حسینی:

دست‌یابی به آرامش روحی مستلزم تقویت بعد روحانی در مسیر خداپرستی است/ مکتب سید‌الشهدا یاد آور تعبد، خداپرستی و خدا‌شناسی است

دبیر ستاد استانی امربه معروف و نهی از منکر استان، گفت: بشر امروز به آسایش جسمانی رسیده، اما آرامش روحی گمشده ای است که تمام دنیا به دنبال آن است و دست یابی به این آرامش مستلزم تقویت بعد روحانی در مسیر خدا پرستی است.

به گزارش راه ملت؛ در آستانه شب تاسوعای حسینی مراسم عزاداری و سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) با حضور حجت الاسلام پیش قدم؛ دبیر ستاد استانی امربه معروف و نهی از منکر استان در اداره کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این‌مراسم معنوی که با قرائت زیارت عاشورا همراه بود، حجت السلام پیش قدم از مهمترین ویژگی های قیام سیدالشهدا(ع) را بعد معنوی این قیام دانست و گفت: آن حضرت و یاران وفادارشان در تمام شرایط سخت و طاقت فرسا حتی لحظه ای از عبادت و یاد خدا غافل نشدند و در شب و روز عاشورا در حالی که تحت هجوم دشمن قرار داشتند به اقامه نماز که مایه آرامش روح است پرداختند.

وی گفت: بشر امروز به آسایش جسمانی رسیده، اما آرامش روحی گمشده ای است که تمام دنیا به دنبال آن است و دست یابی به این آرامش مستلزم تقویت بعد روحانی در مسیر خدا پرستی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، عنوان کرد: امروز مکتب سید الشهدا می تواند بر جامعه اثر گذار باشد چرا که یاد آور تعبد، خدا پرستی و خدا شناسی است و در این مسیر است که معرفت انسان به خداوند بیشتر و زندگی دنیوی انسان هدفمند می شود.

حجت السلام پیش قدم در ادامه گفت: مکتب سید الشهدا امروز عالم گیر شده و کشتی نجات امام حسین (ع) می تواند نجات بخش باشد و این فرصت برای حیات دنیا و آخرت سودمند است.

در پایان این‌ مراسم ، حاضرین میهمان سفره بابرکت امام حسین (ع) بودند.

منتشر شده در :2024/07/14 - 10:07|شناسه خبر: 92217 80 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه