امروز :جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۵۹:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی نصیبی مدیرکل پست استان فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
«ن والقلم و ما یسطرون»

امروزه نهادهای توسعه یک جامعه بر این باورند که حیات اجتماعی آنها در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری افکار عمومی و احترام به آزادی تبادل اخبار و اطلاعات، بعنوان حق اساسی آحاد جامعه به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی و تقویت مسئولیت اجتماعی است.

در این میان؛ نقش خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران آگاهی با تلاش بی‌وقفه در رشد و بالندگی جامعه که با بهره‌‏گیری از هنر، مهارت، تدبیر، دانش و در رأس آنها تعهد اخلاقی و صداقت حرفه‌ای، از طریق اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی، فضایی سالم برای ارتباطات شفاف و اثربخش و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم را فراهم می‌سازند، انکارناپذیر و قابل تقدیر است.

روز خبرنگار، تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند. 

اینجانب؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدای عرصه رسانه، هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است را به صاحبان قلم و اندیشه، جامعه اطلاع‌رسانی و تلاشگران عرصه خدمت، تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برایتان آرزوی موفقیت و شادکامی می‌نمایم

🗓سه شنبه ۱۶ مرداد ماه سال ۱۴۰۳

سید علی نصیبی
مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد*

منتشر شده در :2024/08/08 - 11:08|شناسه خبر: 92649 54 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه