امروز :پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۰۶:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در چارچوب برنامه راهبردی شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد؛

تفاهم‌نامه تخصیص اعتبارات سرمایه ای با مدیران نواحی تابعه برق امضا شد

در حاشیه نشست حوزه معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت تفاهمنامه تخصیص اعتبارات سرمایه ای سال ۱۴۰۳ با حضور مدیران نواحی تابعه برق استان، امضا و ابلاغ شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه خبری پیوارنیوز؛ معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان اظهار داشت: تفاهم‌نامه ابلاغی در‌ چارچوب برنامه راهبردی شرکت و برگرفته از شاخص های تکلیفی توانیر و مصوبه هیأت مدیره شرکت توزیع برق استان تدوین شده است.

مهندس ایرج انصاری این اقدام را ساز و کاری برای تسریع و بهبود فرآیند ارائه خدمات صنعت برق استان دانست و ادامه داد: مدیران واحد‌های تابعه به صورت ماهانه، نظارت بر اجرای طرح ها را مطابق با سرفصل های اعتباری و تخصیصی ابلاغی و برای تحقق شاخص های برنامه ای و کیفی هدف‌گذاری شده انجام می دهند.

وی ضمن تأکید بر تحول آفرینی، تصریح کرد: طبق تفاهم‌نامه ابلاغی، تأمین برق متقاضیان جدید، اجرای طرح های هوشمندسازی، مدیریت بار، مدیریت مصرف، پروژه های تعمیر و نگهداری، اصلاح و بهینه سازی شبکه، تعویض شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، تعویض لوازم اندازه گیری، توسعه رؤیت پذیری و کنترل پذیری، توسعه فیدر و ایجاد قدرت مانور، اصلاح و توسعه شبکه روشنایی معابر مهمترین اولویت در اجرای پروژه ها است.

انصاری، مدیران نواحی تابعه برق استان را مسئول اجرای برنامه ها و تفاهمنامه عنوان کرد و افزود: برنامه های مصوب بر اساس شاخص های برنامه راهبردی شرکت باید تا پایان سال به اتمام رسیده و امکان انتقال پروژه ها پس از ابلاغ این تفاهم‌نامه به سال آینده به هیچ وجه ممکن نیست.

گفتنی است در حاشیه این نشست پس از تبادل نظر در خصوص موضوعاتی از جمله شاخص های ۲۹ گانه ابلاغی توانیر، لزوم تعیین تکلیف و بستن دستور کارهای باز و ارسال پروژه های پیشنهادی بهینه سازی شبکه روستایی، تکالیف نواحی تابعه برق استان در این موارد روشن شد.

منتشر شده در :2024/09/11 - 01:09|شناسه خبر: 93230 36 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه