امروز :پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۰۸:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اقدامات شهرداری یاسوج در برگزاری کنگره ملی شهدا

کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر در دهکده دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده شهدا برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه خبری پیوارنیوز؛ شهرداری یاسوج به عنوان یکی از دستگاههای فعال در برگزاری این کنگره ملی مشارکت داشت.

شهردار یاسوج ضمن تقدیر از حضور مردم در این اجلاسیه با تشریح اقدامات این شهرداری در برگزاری این کنگره گفت: از ابتدای برگزاری این کنگره کار تبلیغات و اطلاع رسانی این رویداد مهم بر عهده شهرداری بود.

کیوان آشنا به فضاسازی شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: همه فضاهای تبلیغاتی شهر یاسوج به این موضوع اختصاص داده شد و قریب به ۲ هزار متر بنر برای اطلاع رسانی و فضاسازی شهر برای این رویداد نصب شد.

وی ادامه داد: سازمان حمل و نقل شهرداری نسبت به جابجایی شهروندان با در نظر گرفتن خطوط ویژه اقدام کرد و مدیریت ترافیک این شهرداری نیز اقدامات لازم برای کنترل ترافیک در محدوده برگزاری این برنامه را به اجرا درآورد.

شهردار یاسوج ادامه داد: معاونت فنی و سازمان عمران شهرداری نیز نسبت به اجرای آسفالت و جدول محل برگزاری این کنگره در پارک مهروزی اقدامات لازم را انجام داد.

آشنا افزود: سازمان آتش نشانی نسبت به پوشش ایمنی این رویداد و سازمان پسماند شهرداری نیز کار پاکسازی محوطه این فضا را به نحو مطلوب انجام دادند.

وی در پایان اضافه کرد: موکب پذیرایی شهرداری یاسوج نیز در محوطه برگزاری کنگره شهدای جهت استقبال از شهروندان برپا شد‌.

منتشر شده در :2024/09/11 - 01:09|شناسه خبر: 93236 53 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه