امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۲۱:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نماینده بویر احمد و دنا در مجلس:

شهرستان شدن لوداب و مارگون منتظر نظر نهایی وزارت کشور/ برای پیشرفت مردم استان کوتاهی نشان نخواهم داد

پیشرفت و توسعه زمانی حاصل می‌شود که همدلی و همزبانی در جامعه محقق شود و مادامی که این امر محقق نشود نباید انتظار تعالی و آبادانی داشت.

راه ملت: به نقل از ایلنا، غلام محمد زارعی در دیدار با مردم بخش لوداب بویراحمد افزود: پرونده ارتقای بخش‌های لوداب و مارگون در حوزه تقسیمات کشوری به پایان رسیده و به هیآت دولت نیز ارجاع داده شده است.

وی با بیان اینکه ارتقای بخش‌های لوداب و مارگون بویراحمد به شهرستان‌های جداگانه مشکلی از لحاظ قانونی ندارد، اظهارکرد: منتظر نظرنهایی وزارت کشور در این ارتباط هستیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد بنظر می‌رسد تا بعد از انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی، دولت این خبر را به مردم اعلام نکند.

زارعی افزود: رضایت ما زمانی حاصل می‌شود که پیشرفتی و رضایتمندی صورت گیرد.

این نماینده مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد که از تلاش‌های خود برای پیشرفت و ایجاد رضایت در بین مردم کهگیلویه و بویراحمد بویژه حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا از خود کوتاهی نشان نداده و نخواهد داد.

وی گفت: دعای خیر مردم می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات و دغدغه‌ها باشد و از مردم می‌خواهیم ما را در دعاهای خیر خودشان فراموش نکنند.

زارعی افزود: پیشرفت و توسعه زمانی حاصل می‌شود که همدلی و همزبانی در جامعه محقق شود و مادامی که این امر محقق نشود نباید انتظار تعالی و آبادانی داشت.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در این دیدار صمیمی که با استقبال چشمگیر مردم بخش لوداب از «غلام محمد زارعی» نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی انجام گرفت مهم‌ترین مشکلات مردمی در حوزه‌های زیرساختی راه، آب و گاز خانگی بود.

برخی از مدیران، نماینده مردم را در این دیدار همراهی که پاسخگوی دغدغه‌ها بودند.

منتشر شده در :2015/09/19 - 05:09|شناسه خبر: 15623 747 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه