امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۳۰:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رییس جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه معرفی شد

بعد از ۹ ماه بلاتکلیفی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و اعضای شورای اداری کهگیلویه ایرج کاظمی بعنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه معرفی شد.

به گزارش راه ملت ؛رضا دهبانی پور  در مراسم تودیع و معارفه رئیس رئیس اداره فرهنگ و ارشاد فرهنگ اسلامی کهگیلویه مقوله فرهنگ را یکی از موافه های قابل توجه در فرایند توسعه فرهنگی برای نجات بشریت دانست و افزود: سعادت بشر در پرتو رشد توسعه فرهنگی یک جامعه ااست.

وی بیان کرد: ارتقاء و اعتلای فرهنگی جامعه دست خوش این امر مهم از ارتقاء و ارزش های نوپای فرهنگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزایش سطح دانش و آگاهی را زیر بنای توسعه فرهنگی در زمینه سازی رشد و تعالی انسان ها  انست.

وی تصریح کرد: ادارات فرهنگی رسالتی از این جنس دارند و باید برنامه ها و سیاست هایشان در مرحله اجرایی منتهی به رشد و آگاهی جامعه باشد.

دهبانی پور بر اساس تجربه های به دست آمده  سعادت بشر را در رشد فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: اگر مسائل به این شکل حل شوند در بعد های مختلف سیاسی، اجتماعی پیشرفت های چشمگیری حاصل خواهد شد.

وی توسعه فرهنگی را یک توسعه همه جانبه عنوان و ادامه داد: باید بتوانیم در فرجه زمانی که در اختیار داریم به بهترین نحو جهت رشد و آگاهی مردم و توان فکری آن ها گام های مثبتی برداریم.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با توجه به اینکه جامعه ما جامعه دینی و بر گرفته از کتاب خداوند است خواستار تبلیغات فرهنگی بر اساس مبانی دینی از دستگاه های فرهنگی شد.

دهبانی پور با بیان اینکه کار فرهنگی تنها مختص ادارات فرهنگی نیست گفت: کار فرهنگی تزریق شدنی نیست از جنس فکر و اندیشه است و باید در جامعه مدنی کار فرهنگی رونق پیدا کند در این صورت فرهنگ توسعه پیدا خواهد کرد.

وی ضمن تبریک انتصاب آقای کاظمی به ریاست اداره ارشاد کهگیلویه با توجه به اینکه جامعه ما جامعه دینی است خواستار تعامل وی با نهادهای فرهنگی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

در پایان این مراسم از زحمات آزاد خردمند رییس سابق تقدیر و ایرج کاظمی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه معرفی شد.

منتشر شده در :2015/05/25 - 07:05|شناسه خبر: 10076 973 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه