امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۱۵:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آماده‌باش دستگاه‎های خدمات‎رسان برای استقبال از گردشگران تابستانی

معاون برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد از دستگاه‎های خدمات‎رسان خواست با آمادگی کامل از مسافران استقبال کنند.

به گزارش راه ملت، شاهرخ کناری صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بویراحمد اظهار کرد: خدمات سفر منوط به ایام نوروز نبوده، بلکه با برگزاری چنین جلساتی سعی بر این است که مشکلات، نواقص و کمبودهای متفاوت در سفرها را کمتر کنیم.

معاون برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با اشاره به آغاز تعطیلات مدارس و خیل ورود گردشگر به شهرستان اذعان کرد: در سطح پارک‎ها، میادین و هتل‎ها شاهد حضور گردشگران و مسافران زیادی هستیم که باید تمهیدات لازم برای خدمات‎دهی مطلوب نیز اتخاذ شود.

این مسئول با اشاره به تعطیلات چند روزه پیش رو و آب و هوای مناسب شهرستان بویراحمد بیان کرد: باید هماهنگی‎های لازم برای خدمات‎رسانی مطلوب و آسودگی خاطر مسافران از سوی مسئولان و متولیان امر ایجاد شود و به نحو شایسته از گردشگران استقبال کنیم.

وی از شهرداران خواست تا فضای شهر را برای ورود گردشگران فراهم و مشکل آبخوری‎ها و سرویس‎های بهداشتی را برطرف کنند تا بتوان خدمات بهتری به گردشگران ارائه کرد.

کناری با اشاره به اینکه بعضا گزارش شده که در ورودی‎های مناطق گردشگری از جمله آبشار یاسوج از خودروهای پلاک ۴۹ هزینه کمتری به نسبت دیگر خودروی پلاک شهرستان‎ها و مسافران دریافت می‎شود، گفت: شهرداری نسبت به رسیدگی و رفع این موضوع هرچه سریع‎تر اقدام کند.

معاون برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد از میراث فرهنگی خواست تا وضعیت مناطق ویژه گردشگری از جمله تنگ تامرادی، تنگ گنجه‎ای و سریز مورد بررسی قرار گیرد و در صورت وجود کمبود هرچه سریع‎تر نواقص برطرف شود.

این مسئول با اشاره به حضور فعال و چشم‎گیر نیروی انتظامی در تعطیلات گذشته و تامین امنیت مناطق گردشگری اذعان کرد: انتظار می‎رود نیروی انتظامی در تعطیلات پیش‌رو و دیگر ایام که سیل ورود گردشگر و مسافر به یاسوج را داریم، در سطح میادین و مکان‌های هدف گردشگری نیز استقرار یابند و پلیس راهور تمهیدات لازم برای تردد و کنترل ترافیک را به کار گیرد.

کناری در ادامه با بیان اینکه شهرستان بویراحمد با داشتن آب و هوای مناسب و جاذبه‎های طبیعی ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر دارد، گفت: دستگاه‎های خدمات‎رسان آمادگی لازم را برای خدمات‎دهی و استقبال از مسافران و گردشگران را داشته و به صورت آماده‌باش باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه در تعطیلات هفته آینده امکان خروج شهروندان و مسافرت به دیگر استان‎ها وجود دارد، گفت: ناوگان برون‌شهری آمادگی لازم برای جابه‌جایی شهروندان را داشته باشد.

معاون برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد ادامه داد: صنعت و معدن وضعیت نان در سطح شهرستان را بررسی کند تا در ایام تعطیلات با مشکل مواجه نشویم و بر بازار و کنترل قیمت‎ها نیز نظارت داشته باشند.

کناری از آموزش و پرورش خواست تا آمادگی لازم برای اسکان مسافران را داشته باشد./فارس۱

 

منتشر شده در :2015/05/28 - 01:05|شناسه خبر: 10142 558 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه