امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۰۲:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

علت کم شدن ۵ هزار تومان از حساب شهروندان کهگیلویه وبویر احمدی

مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد از دلیل کسر ۵ هزار تومانی از حساب‌ بانکی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها خبر داد

راه ملت، محمدرشید جبا عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کسر مبلغ ۵ هزار تومان از حساب مشتریان بانک ملی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مبلغ یاد شده از حساب مشتریانی کسر شده که بر اساس اطلاع‌رسانی قبلی در بازه زمانی تعریف شده انصراف خود را از دریافت سیستم پیامکی این بانک اعلام نکرده بودند و تمایل به ادامه این پیامک‌ها داشتند.

وی ادامه داد: بانک ملی در سال گذشته از این رهگذر مبلغ ۲۳ میلیارد تومان به اپراتورهای تلفن همراه پرداخت کرده بود.

مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد  خاطرنشان کرد: اما به دلیل هزینه بالایی که این پیامک‌ها در کل کشور برای بانک ملی دارد و در سال جاری این مبلغ به ۵۰ میلیارد تومان رسیده، قرار بر این شد که این خدمات به دو دسته عمومی و ویژه تقسیم شوند.

جبا اضافه کرد: در این شیوه قرار بر این شد که پیامک‌های عمومی به صورت رایگان و پیامک‌های ویژه به مبلغ ۱۰ هزار تومان به صورت سالانه در دو نوبت و هر نوبت ۵ هزار تومان از مشتریان کسر شود.

وی تأکید کرد: بر همین اساس از ابتدای امسال الزام پرداخت آبونمان سالانه برای دریافت خدمت ویژه ساپتا طی چندین نوبت اطلاع‌رسانی شد و بازه زمانی مشخصی جهت اعلام انصراف از دریافت خدمت و عدم کسر آبونمان سالانه برای مشتریان در نظر گرفته شد که در دوره یاد شده تعداد ۴۹ هزار و ۶۰۰ نفر از مشتریان انصراف خود را اعلام کردند و از این پس فقط عملیات برداشت با مبالغ با اهمیت برای آن‌ها ارسال می‌شود.

مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد در پایان متذکر شد: مشتریانی که تا پایان خرداد امسال اقدام به انصراف از خدمت مزبور کنند مبلغ ۵ هزار تومان کسر شده به حساب آن‌ها برگشت داده خواهد شد./فارس

 

منتشر شده در :2015/05/30 - 09:05|شناسه خبر: 10217 742 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه