امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۱۵:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

خودکشی مرد ۵۷ ساله در دهدشت

ظهر امروز مردی حدودا ۵۷ ساله با شلیک یک گلوله از اسلحه برنو به زیر فک خود که منجر به تخریب بخش وسیعی از صورتش شده بود اقدام به خودزنی نمود.

راه ملت، به نقل از یک سایت محلی ،ظهر دیروز مردی حدودا ۵۷ ساله با شلیک یک گلوله از اسلحه برنو به زیر فک خود که منجر به تخریب بخش وسیعی از صورتش شده بود اقدام به خودزنی نمود.

براساس این گزارش ،  وی را به اورژانس خاتم الانبیاء شهردهدشت انتقال وسپس به علت شدت جراحات وراده فردموردنظر به بخش مراقبت های ویژه انتقال داده شد اما متاسفانه تلاش های پرسنل بیمارستان امام خمینی دهدشت برای نجات جان همکار اسبق خود نتیجه ای نداد.

خودکشی  ودگر زنی از جمله شیوه های غیرشرعی است که متاسفانه دراستان کهگیلویه وبویراحمد بعداز تصادفات رانندگی و انواع بیماری ها قربانیان زیادی را بخود اختصاص داده است.

آنچه دراین بین بسادگی از کنار آن میگذریم، وظیفه متولیان فرهنگی و نهادهای مسئول میباشد که تاکنون هرگز برگزاری سمیناری را برای بررسی چنین موضوعی اختصاص نداده اند.

بی شک برخورد جامعه با افرادی که از اختلالات روانی رنج می برند باید تغییر کند ،با درو کردن این افراد از جامعه باعث تشدید ناراحتی روانی و روحی آنان می شویم باید با برنامه ریزی از استعدادها و توانمندیهای این افراد استفاده کرد و با این کار در جهت بهبود آنان قدم برداشت./راک نیوز

منتشر شده در :2015/06/04 - 11:06|شناسه خبر: 10383 1084 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه