امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۲۰:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آنتن‌دهی ضعیف شبکه‌های دیجیتالی صدا و سیما استان به کجا می رود؟

  به گزارش راه ملت از مشکلات تکراری و کلافه کننده ای که مجددا در روز گذشته با قطع شبکه های دیجیتال در دهدشت روی داده از بس سخن ها گفته شده که گوش فلک کر شده است . مردمی که در این شهر صدا و سیمای ملی و اسلامی خود را به شبکه های […]

 

به گزارش راه ملت از مشکلات تکراری و کلافه کننده ای که مجددا در روز گذشته با قطع شبکه های دیجیتال در دهدشت روی داده از بس سخن ها گفته شده که گوش فلک کر شده است . مردمی که در این شهر صدا و سیمای ملی و اسلامی خود را به شبکه های نامناسب و دجالواره ها آن سارقان فرهنگ و هویت جوامع سومی ترجیح داده اند باید برای یک روز تمام از سرگرم کننده ترین دستگاه و سریعترین وسیله اطلاع رسانی این روزهای قرن ۲۱ محروم شوند و آنان که در خانه ماهواره مشاهده می کنند هیچ مشکلی نداشته باشند .

دیشب  تیم ملی والیبال  کشورمان در مسابقات لیگ جهانی به میدان رفت و شهروندان شهرستان کهگیلویه دریغ از داشتن یک شبکه تلویزیونی که بتوانند این رویداد مهم ورزشی ببیند .

به نظر می رسد راه اندازی فرستنده های دیجیتالی که وقت و زمان یک جمعیت چندین هزار نفری را بعضا وابسته خود می کند باید آنقدر امری مهم و ضروری باشد که به این سادگی ها دستخوش مشکلات و خرابی ها نشود و به راستی آیا متولیان این امور جواب یک روز کلافه بودن و از دست دادن همه استفاده های مردم از تلویزیون را خواهند داد .

از۱۹ شبکه دیجیتالی تلویزیون در شهرستان کهگیلویه از در روز گذشته تقریبا تمامی  آن ها قطع شده بود که به همت دوستان از ساعات اولیه امروز به صورت کامل قطع و هنوز هم مشکل آن مرتفع نشده است .

اعضای تحریریه پایگاه خبری راه ملت که به محض بروز چنین مسائلی در شهرستان آماج درخواست های مردمی می شود امیدوار است مسئولان استانی و شهرستانی و در راس همه آنها مدیر کل محترم صدا و سیمای استان  در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی از طریق تقویت و بهبود وضعیت دریافت و ارسال شبکه های تلویزیونی به مناطق محرومی همچون شهرستان کهگیلویه دلسوزی بیشتری داشته باشند تا تنها سرگرمی جوانان  شهرستان یعنی تلویزیون هم از دست نرود و آن ها را به شبکه های ماهواره ی و بعضا انجام بزه کاری های اجتماعی نکشاند و مهمتر اینکه دیگر شبکه های دیجیتال دچار قطعی نگردند .

گزارش:سید روح اله احمدی

منتشر شده در :2015/06/07 - 11:06|شناسه خبر: 10513 611 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه