امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۸:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۳۱ روستای کهگیلویه، چرام و لنده گازرسانی می شوند

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه گفت: در سال جاری ۳۱ روستای شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده با اعتبار حدود ۵۴ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال گازرسانی می شوند.

به گزارش راه ملت (مرضیه جوشن)، شعبان صادقی ظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه افزود: از این تعداد ۱۶روستای حومه غربی کهگیلویه شامل روستاهای “سنوگان”، “چهاب”، “نغاره خانه”، “فیلگاه”، “کلگه برون”، “علی آباد”، “آب کاسه”، “سرماهور”، “صولک”، “آب تلخ”، “بویری”، “کوشک”، “امیرالمؤمنین”، “دم تنگ صولک”، “لاسبید” و “پیربادامی” گازرسانی می شوند.

وی میزان اعتبار گازرسانی به این روستاها را ۱۸ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال و مدت زمان مشخص شده برای گازرسانی را شش ماه عنوان کرد.

صادقی اظهار داشت: با گازرسانی به این ۱۶ روستا ۸۴۵ خانوار حومه غربی کهگیلویه با جمعیت بالغ بر سه هزار و ۷۷۰ نفر در سال جاری از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی همچنین از گازرسانی به هشت روستای بخش سرفاریاب شهرستان چرام در سال جاری خبر داد و بیان کرد: با اتمام این پروژه تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان چرام که قابلیت گازرسانی دارند از نعمت گازر طبیعی برخوردار می شوند.

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه میزان اعتبار گازرسانی به هشت روستای بخش سرفاریاب و همچنین دو روستای “کندر” کهگیلویه و “دره شیر” چرام را ۲۷ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال عنوان کرد.

صادقی یادآور شد: با گازرسانی به این این روستاها ۵۲۰ خانوار با جمعیت دو هزار و ۸۰ نفر در شهرستان چرام در سال جاری از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی همچنین از گازرسانی به پنج روستای شهرستان لنده در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: این روستاها شامل “آبزرگه”، “بندبلوط”، “کهناب”، “تراب” و “دم تنگ”  با جمعیت حدود ۳۴۶ خانوار هستند که با اعتبار حدود هشت میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال گازرسانی می شوند.

منتشر شده در :2015/06/15 - 09:06|شناسه خبر: 10914 679 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه