امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۵۹:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

توسعه‌نگری و توسعه‌محوری مهم‌ترین اصل کار مدیران کهگیلویه

رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواستار توسعه محوری و توسعه نگری مدیران در برنامه ریزی های کاری آنها به عنوان یک اصل مهم شد. به گزارش خبرنگار راه ملت، رضا چمن در آیین تودیع و معارفه رییس شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه از “مدیریت” به عنوان علم و هنر در بکار گیری منابع در […]

رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواستار توسعه محوری و توسعه نگری مدیران در برنامه ریزی های کاری آنها به عنوان یک اصل مهم شد.

به گزارش خبرنگار راه ملت، رضا چمن در آیین تودیع و معارفه رییس شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه از “مدیریت” به عنوان علم و هنر در بکار گیری منابع در اهداف سازمانی یاد کرد و افزود: جدای علم برای کار، خلاقیت و ابتکار عمل در شرایط سخت، چاره اندیشی و بهترین تصمیم را اتخاذ کردن نیاز به خلاقیت هنر و قدرت دارد.

وی با اشاره به سابقه تاریخی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: متاسفانه از در و دیوار کوهی غریب کهگیلویه نقص و کمبود و نارسایی می‌بارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد یکی از دلایل توسعه نیافتگی را، اندختن مشکل در زمین یکدیگر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: اگر در شاخصه‌های گوناگون توسعه قرار نگرفته‌ایم، از ماست که بر ماست.

چمن حاشیه را سنگین تر از متن دانست و بیان کرد: تاکنون جایی دشوارتر و حاشیه ساز از کهگیلویه برای مدیریت ندیده ام.

وی خاطرنشان کرد: توسعه نگری و توسعه محوری باید بیش از هر کار دیگری در برنامه‌های مدیران کهگیلویه قرار گیرد.

چمن خواستار ترسیم آینده با فضای کاملا علمی و به دور از حاشیه از تمام مدیران این شهرستان و شد و گفت: با تمام بضاعت علمی و کار کارشناسی در تمام منابع بخصوص بخش سلامت با دوری از حواشی به اصل موضوع بپردازیم.

وی با بیان اینکه تا وقتی نگاه ها بسته باشد به جایی نخواهیم رسید مداخله در مباحث گوناگون را غلط پنداشت و گفت: این به عنوان یک سموم در کهگیلویه فراتر از هر چیزی رونق پیدا کرده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باید به دنبال تحول سلامت در جامعه بود و الگوی توسعه خدمات به شکل متمرکز برای مردم فراهم شود.

چمن با اشاره به گستردگی شهرستان کهگیلویه و عدم بسیاری از امکانات اولیه در این شهرستان خواستار ساماندهی خدمات بهداشتی برای رسیدن به حداقل مطلوب در شهرستان شد.

به گزارش راه ملت، در پایان این مراسم از زحمات سید عبدالحسین موسویان مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تقدیر و سید غفار شفایی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

منتشر شده در :2015/06/21 - 12:06|شناسه خبر: 11096 694 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه