امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۰۰:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

قول استاندار کهگیلویه وبویر احمد برای تسریع در پروژه آب رسانی مناطق چین و لوداب

راه ملت، پورتال استانداری کهگیلویه وبویر احمد نوشت: دکترسیدموسی خادمی در یادواره شهدای دهستان چین بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد، افزود: اگر گزینه شهادت و ایثارگری نبود، امروز توان مقاومت در مقابل زیادخواهی استکبار جهانی را نداشتیم. استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مسائل عمرانی و اقتصادی مردم را دغدغه دولت و مسئولین دانست و گفت: توجه […]

راه ملت، پورتال استانداری کهگیلویه وبویر احمد نوشت: دکترسیدموسی خادمی در یادواره شهدای دهستان چین بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد، افزود: اگر گزینه شهادت و ایثارگری نبود، امروز توان مقاومت در مقابل زیادخواهی استکبار جهانی را نداشتیم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مسائل عمرانی و اقتصادی مردم را دغدغه دولت و مسئولین دانست و گفت: توجه به مناطق دور افتاده و کمتر برخوردارد، مورد تاکید است.

استاندار تصریح کرد: هدف اصلی توسعه کشور است و رسیدن مردم به رفاه و تعالی است و با خدمتگزاری بیشتر به این مردم باید این اتفاق بیفتد.

به گفته وی، تسریع در تکمیل شبکه آبرسانی به ۷۴ روستای دهستان چین و لوداب مورد توجه مسئولین قرار گرفته است.

خادمی ادامه داد: سال گذشته ۱۷ میلیارد ریال و امسال ۵۴ میلیارد ریال برای تسریع و تکمیل پروژه آبرسانی به منطقه چین و لوداب در نظر گرفته شده و تلاش براین است، این پروژه تا پایان ۹۵ به بهره برداری برسد.

استاندار به اولویت جاده های بین روستایی بخصوص روستاهایی که فاصله کمتری با جاده های اصلی در منطقه دارند، اشاره کرد و اظهار داشت: تکمیل گلزار شهدای عزیز هم از برنامه اولویت دار در این منطقه است.

وی، به تاکید و توجه دولت و مسئولین به موضوع اشتغال و تولید از طریق صندوق کارآفرینی و صندق توسعه ملی، بخش خصوصی و مجموعه سپاه اشاره کرد و افزود: این نگاه و دیدگاه که اشتغال باید از طریق دولت حل شود، باید تغییر کند.

وی ادامه داد: بخش عمده ای از اعتبارات عمرانی که باید صرف امور زیربنایی می شد، امروز متاسفانه صرف حقوق و دستمزد می شود.

گفتنی است، این یادواره به پاس رشادت های ۱۷ شهید دهستان چین بخش لوداب برگزار گردید

منتشر شده در :2015/07/01 - 01:07|شناسه خبر: 11506 623 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه