امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۱۶:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر شبکه بهداشت کهگیلویه خبر داد:با هیئت امنایی شدن کلینیک و افزایش تجهیزات و امکانات از مشکلات کاسته می‌شود

بیشترین آمار اعزام در این شهرستان مربوط به بیماران تصادفی است که نیاز به ویزیت جراح مغز و اعصاب دارند.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت،سید غفار شفایی مدیر شبکه بهداشت کهگیلویه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح خدمات طرح تحول سلامت به تبیین برنامه‌های پیش‌رو در حوزه بهداشت و درمان شهرستان پرداخت.

شفایی از احداث کلینیک تخصصی جامع در این شهر خبر داد و گفت: طی دو هفته آینده کلنگ احداث این کلینیک در محوطه بیمارستان امام خمینی به زمین زده خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه مهم‌ترین مشکل حوزه بهداشت  درمان این شهرستان را نبود کلینیک تخصصی برشمرد و گفت: تا دو هفته آینده مناقصه ساخت کلینیک در حیاط بیمارستان زده می‌شود و به زودی مراسم کلنگ‌زنی کلینیک تخصصی در دهدشت برپا می‌شود.

وی مشکلات موجود در ارائه خدمات کلینیک‌های امام سجاد(ع) را مورد اشاره قرار داد و افزود: با هیئت امنایی شدن کلینیک و افزایش تجهیزات و امکانات از مشکلات کاسته می‌شود.

شفایی کمبود پزشک متخصص در زمینه های متخلف را از دیگر مشکلات عنوان کرد و بیان داشت: بیشترین آمار اعزام در این شهرستان مربوط به بیماران تصادفی است که نیاز به ویزیت جراح مغز و اعصاب دارند.

وی کمبود پزشک گوش، حلق و بینی، پاتولوژی، متخصص زنان و کمبود چشم پزشک را از دیگر مشکلات دانست و اضافه کرد: با پیگیری های لازم از مهرماه سال جاری بر تعداد این پزشکان افزوده خواهد شد.

شفایی همچنین از اجرای طرح تجهیز خانه بهداشت ها و مراکز درمانی در قالب طرح تحول سلامت خبر داد و تصریح کرد: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز خانه های بهداشت و مراکز درمانی تخصیص داده شده است.

منتشر شده در :2015/07/04 - 07:07|شناسه خبر: 11671 906 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه