امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۲۹:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نامه سرگشاده “مجمع طلاب عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد” به فرماندهی انتظامی و معاون سیاسی امنیتی استاندار

بارخدایا!تو می دانی که آنچه از ما سر زد، نه به خاطر رغبت در قدرت بود و نه جستجوی زیادی دنیا؛بلکه می خواستیم نشانه های دین را به جای خود بنشانیم و اصلاح را در شهرهایت آشکار سازیم، تا بندگان ستمدیده ات ایمنی یابند و حدود معطّل مانده ات اجرا گردد.

راه ملت، مجمع طلاب استان کهگیلویه وبویر احمد در نامه ای سرگشاده به فرماندهی انتظامی و معاون سیاسی امنیتی استان خواهان پیگیری هرچه سریعتر اتفاقات اخیر و همچنین تامین امنیت و آرامش بصورت بهتر در سطح استان شدند.

متن نامه ی سرگشاده مجمع طلاب استان کهگیلویه وبویر احمد به شرح زیر میباشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

شر البلاد لا أمن فیه،و لا خصب

بدترین شهرها، شهری است که در آن ، امنیت و آبادانی نیست.

حضور فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونت سیاسی امنیتی استاندار

سلام علیکم

همانگونه که مستحضرید چند روزیست که فضای اجتماعی و امنیتی استان شاهد رویدادهای ناخوشیندی بوده است که چندین شهر استان را تحت الشعاع خود قرار داده و سبب شده نزاع های دست جمعی صورت گیرد،که منجر به زخمی و کشته شدن چندتن از شهروندان نیز شده است.

امیرالمؤمنین علی علیه السلام می فرماید:

بارخدایا!تو می دانی که آنچه از ما سر زد، نه به خاطر رغبت در قدرت بود و نه جستجوی زیادی دنیا؛بلکه می خواستیم نشانه های دین را به جای خود بنشانیم و اصلاح را در شهرهایت آشکار سازیم، تا بندگان ستمدیده ات ایمنی یابند و حدود معطّل مانده ات اجرا گردد.

نیروی انتظامی یکی از ارگان های امنیتی و نظامی در هر شهر و دیاری است که در همیشه انقلاب اسلامی تأمین امنیت و آرامش را بر عهده داشته و دارد و تخطی از این مسئولیت سبب سلب امنیت و آسایش میشود که خود عاملی برای جولان مجرمین و توطئه گران میشود.امنیت و اصلاح جامعه اسلامی بخشی از آن و مهمترین مسئله که پیشگیری از جرم است وظیفه خطیر نیروی انتظامی است.سهل انگاری در تأمین امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه گناهی بس نابخشودنی است که باعث جری شدن تبهکاران و لاابالی شدن آن ها برای تعرض علنی یا غیرعلنی به نوامیس و اموال عمومی خواهد شد.

همانگونه که رهبر انقلاب خطاب به فرماندهان نیروی انتظامی فرمودند: نیروی انتظامی محبوبیت خود را باید در چه چیزی به‌دست بیاورد؟ در قاطعیت بر اساس قانون و بر اساس همان چیزی که در مقررات از او طلب شده است؛ نه در ملاحظه‌ی کسی، ملاحظه جمعی، رعایت میل قشری یا گروهی؛ ابداً. اگر چنین کاری بشود و چنین رعایت‌های خارج از قانونی انجام بگیرد، تخلف شده است. تنها رعایتی که نیروی انتظامی باید بکند، عبارت است از رعایت قانون و رعایت اخلاق در اجرای قانون. البته در اجرای قانون، دوگونه می‌شود عمل کرد: یکی با بداخلاقی و کج‌خلقی و عبوس بودن و تکبر و نخوت و امثال این‌ها؛ یکی هم با خوش‌اخلاقی و مهربانی، اما با قاطعیت. این نوع دوم باید معمول باشد؛ اعمال قاطعیت، باضافه‌ی اخلاق خوب.

اتفاقات اخیر استان،فرماندهی محترم و معاون سیاسی امنیتی استان را بر آن میدارد که با قاطعیت براساس قانون و آنچه که مقررات از شما طلب می نماید برخورد جدی نمایید،باشد که دیگر شاهد چنین حوادث تلخی در فضای استان کهگیلویه و بویراحمد نباشیم.

با آرزوی موفقیت روزافزون در ذیل سایه عدل علوی

به امید ظهور عدالت گستر گیتی

مجمع طلاب عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2015/07/09 - 01:07|شناسه خبر: 11966 815 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه