امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۲۸:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بیانیه ی گروه خبری راه ملت به مناسبت روز جهانی قدس

مقام معظم رهبری فرمودند: «روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز است.»

راه ملت:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان  و روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌ ایشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

این روز به نام قدس شریف نام گذاری شد تا مسئله فلسطین، پاره تن جهان اسلام و قدس، قبله اول مسلمانان، هیچ گاه به فراموشی سپرده نشود. همچنانکه از سال ۱۳۵۸، مردم آزاده جهان، فارغ از دین، نژاد و ملیتی خاص، هر سال باشکوه تر از قبل، علیه ظلم و جور و نسل کشی غاصبان قدس و فلسطین فریاد بر می آورند؛ نسیمی که از ابتدای انقلاب اسلامی با پیام تاریخی حضرت امام(ره) وزیدن گرفت، امروز به طوفانی تبدیل شده که به فضل خداوند بزرگ، طومار این رژیم غاصب را در هم خواهد پیچید.

در آستانه روز جهانی قدس علاوه بر مردم مظلوم فلسطین ، مردم بی دفاع کشور یمن نیز آماج حملات توپخانه رژیم آل سعود قرار گرفته و با قساوت و سنگ دلی، کودکان ، زنان، سالخوردگان وجوانان آن سرزمینی را به جرم دفاع از تمامیت ارضی به خاک و خون می کشند و امروز فریاد استغاثه کودکان و زنان بی پناه در سراسر جهان طنین انداز شده است و سکوت معنادار مجامع بین المللی بر تداوم این جنایت می افزاید و شگفتا که آنان بدون هیچ اقدام مؤثری، چشم و گوش خود را در برابر این فاجعه بزرگ تاریخی بسته اند.

 

بر همین اساس گروه خبری راه ملت ضمن محکوم نمودن اقدامات اخیر برعلیه برخی کشورهای مسلمان منطقه، از مردم شریف ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه ی استان کهگیلویه وبویر احمد دعوت میکند تا همچون گذشته با شرکت پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، جلوه ای از تعهد، انسجام، انسان دوستی و مسئولیت شناسی اسلامی و انسانی و تجدید پیمان مجدد با آرمان های والای امام خمینی(ره) دردفاع ازمظلومان را به نمایش بگذارند.

وعده ی دیدار ما فردا جمعه ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح به سمت میعادگاه های نماز جمعه.

 

 

منتشر شده در :2015/07/09 - 08:07|شناسه خبر: 11984 930 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه