امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۱۶:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دو نفر از عوامل حادثه یاسوج دستگیر شدند/ با دستگیری متهم سوم، راز حادثه فاش خواهد شد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که قصد و انگیزه احتمالی متهمین چه بوده است، تصریح کرد: با دستگیری متهم سوم این پرونده، راز حادثه فاش خواهد شد.

راه ملت، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با تشکیل تیمی از نیروهای آگاهی استان و گچساران در کمتر از۲۴ساعت، دو جوان ۲۳و ۲۵ساله از عوامل این حادثه، شناسایی و شب گذشته در گچساران دستگیر شدند.

وی ادامه داد: اما نفر سوم هم برای ما شناخته شده است و هویت معلومی دارد که پلیس پیگیری‌های خود را برای دستگیری نفر سوم پرونده ادامه می‌دهد.

سردار غلامزاده افزودند : در حادثه تیراندازی ساعت سه بامداد، روز چهارشنبه، ۱۷ تیر در بلوار امام خمینی(ره) شهر یاسوج ۶نفر با اسلحه ساچمه شکاری زخمی شدند که ۲ نفر از آنها در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که قصد و انگیزه احتمالی متهمین چه بوده است، تصریح کرد: با دستگیری متهم سوم این پرونده، راز حادثه فاش خواهد شد.

همچنین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به همکاری همه مسئولان برای پیگیری این حادثه در یاسوج عنوان کرد: همه مسئولان استانی از جمله استاندار و دستگاه قضایی و نیروهای سپاه و اداره‌کل اطلاعات به همراه مأموران آگاهی و کاراگاهان پیگیر به نتیجه رسیدن وضعیت این پرونده هستند./فارس

منتشر شده در :2015/07/09 - 10:07|شناسه خبر: 11988 924 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه