امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۲۷:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه قلعه رئیسی:بدون رعایت خطوط قرمز توافق اعلام شده پوست پیاز هم ارزش ندارد/ حیات نظام بستگی به شورای نگهبان دارد

راه ملت، امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه این شهر به سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت : شورای نگهبان عماد ملت، دین و مایه اطمینان و در حقیقت نبض نظامی اسلامی به شمار می‌رود و این شورا نقطه تضمین و تامین برای نظام اسلامی است. حجت الاسلام اسماعیل صلواتی […]

راه ملت، امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه این شهر به سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت : شورای نگهبان عماد ملت، دین و مایه اطمینان و در حقیقت نبض نظامی اسلامی به شمار می‌رود و این شورا نقطه تضمین و تامین برای نظام اسلامی است.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود : اگر شورای نگهبان نباشد یا کار خودش را انجام ندهد یا تضعیف شود حرکت اسلامی این نظام زیر سوال خواهد رفت زیرا حرکت نظام بر اساس قوانین است.

وی اظهار داشت : شورای نگهبان عامل اسلامی و شرعی بودن نظام است و حیات این نظام بستگی به شورای نگهبان دارد.

صلواتی با بیان اینکه شورای نگهبان مانع انحراف نظام اسلامی است اذعان داشت: تضعیف شورای نگهبان از هر نظر ضربه جبران ناپذیر به انقلاب است و کسانی که به شورای نگهبان توهین می‌کنند کار خلافی انجام می‌دهند.

خطیب جمعه قلعه‌رئیسی به موضوع مذاکرات اشاره و بیان کرد: لازم است از تلاش و زحمات هیئت مذاکره‌کننده تشکر کرد.

صلواتی با بیان اینکه لازم است این متن چند صفحه‌ای با دقت بررسی شود و خصوصا شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی مواظب باشند اضافه کرد: برداشت دولت ما و دولت آمریکا متفاوت و متناقض بود این یعنی اینکه باید در بند بند این توافق راه حیله و نیرنگ دشمن را بست.

وی گفت: همگان بدانند سه دولت خبیث آمریکا، فرانسه و انگلیس قابل اعتماد نیستند عملکرد گذشته این سه دولت رودر روی ملت ایران است و خواسته اصلی ملت این است اگر خطوط قرمز اعلام شده از طرف ولی‌امر رعایت نشده باشد این توافق پوست پیاز هم ارزش ندارد.

صلواتی در پایان اظهار داشت: واقعیت این است که این توافق در هر صورت معجزه نمی‌کند مردم هوشیار و آگاهند بیشتر از بعضی مسئولان می‌فهمند مردم منتظرند ببینند وضع معیشت، اشتغال و ازدواج آنها تغییر پیدا می‌کند یا نه و مردم فریب تبلیغات و سیاسی کاری‌ها را نخواهند خورد./عصر دنا

منتشر شده در :2015/07/18 - 01:07|شناسه خبر: 12449 791 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه