امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۰۲:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تاجگردون: برای رفع محرومیت استان نیاز به تلاش همه دستگاه ها و رسانه ها داریم

راه ملت، غلامرضا تاجگردون بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان گچساران اظهار کرد: برای اعتلای استان کهگیلویه و بویراحمد و کمک به رفع محرومیت در استان نیاز به عزم و تلاش همه دستگاه‌ها و رسانه‌ها داریم. وی با بیان این که خبرنگاران در توسعه استان جایگاه ارزشمندی دارند […]

راه ملت، غلامرضا تاجگردون بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان گچساران اظهار کرد: برای اعتلای استان کهگیلویه و بویراحمد و کمک به رفع محرومیت در استان نیاز به عزم و تلاش همه دستگاه‌ها و رسانه‌ها داریم.

وی با بیان این که خبرنگاران در توسعه استان جایگاه ارزشمندی دارند و با اخبار و تحلیل‌ها و گزارش‌ها می‌توانند نقش مؤثری در این توسعه داشته باشند از آن‌ها خواست تا در راستای رسالت خبرنگاری خود نقد منصفانه را سرلوحه امور قرار دهند.

رئیس کمیسیون بودجه مجلس با اشاره به برخی کامنت‌های منتشر شده در رسانه‌ها اظهار کرد: برخی مواقع کامنت‌هایی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که مسئولیت آن بر عهده مدیر مسئول سایت‌ها بوده و در این کامنت‌ها تعرض و توهین به اشخاص دیده می‌شود.

وی افزود: در این خصوص اگر تهمت و تعرضی به اشخاص وارد شود مدیر مسئول سایت یا رسانه باید بر اساس قانون پاسخگو باشد.

تاجگردون بیان کرد: در برخی موارد جوان نویسنده‌ای اقدام به انتشار تفکر سیاسی خود در قالب یادداشتی می‌کند که نباید با انتشار کامنت‌ها و نظرات منفی سبب از بین رفتن انگیزه وی شد.

وی ادامه داد: در برخی مواقع کامنت‌ها و نظرات منتشر شده در سایت‌ها بر خلاف موضوع منتشر شده بوده که این امر کار درستی نیست.

تاجگردون از رسانه‌ها خواست تا در خصوص انتشار کامنت‌ها و نظرات دقت لازم را داشته باشند و در این خصوص از تعرض و توهین به افراد بپرهیزند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر نقاط قوت و ضعف دولت احمدی‌نژاد و  دولت روحانی و مقایسه عملکرد این دو گفت: در این خصوص پاسخگو نیستم و به این سئوال جواب نمی‌دهم.

 تاجگردون با بیان این که چنین کاری سودی به حال جامعه ندارد و البته مقام معظم رهبری در این خصوص تاکیدات زیادی داشته‌اند، تصریح کرد: به همین دلیل و دیگر دلایل به این سئوال پاسخ نمی‌دهم.

 

منتشر شده در :2015/08/06 - 06:08|شناسه خبر: 13264 1212 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه